خبرگزاری کار ایران

تمیز کردن فرچه توالت با چند ترفند ساده

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۳۴

نظافت هر چیزی نیاز به روش های اصولی دارد! مردم معمولا فراموش می کنند که لوازم تمیز کننده هم دل دارند و خودشان هم نیاز دارند که تمیز شوند! در این مقاله نکات اصولی نظافت فرچه های دستشویی را با هم یاد می گیریم.

به گزارش ایلنا، یکی از کثیف ترین لوازم دستشویی و حمام، برس توالت و پایه نگهدار آن است که به نظرم در مقاله ی کثیف ترین محیط های بیماری زایی که هر روز با آن ها سر و کار داریم، از قلم افتاده است! چون همه ما عادت داریم که برس توالت را هنگامی که هنوز کاملا خیس است داخل جایگاهش قرار بدهیم، فرچه های شستشو معمولا به سرعت آلوده می شوند و عملا با هر بار استفاده ی مجدد از فرچه برای تمیز کردن دستشویی، آلودگی بیشتری به سطوح انتقال پیدا می کند!

پس از اتمام تمیز کردن توالت، می توانید با استفاده از اسپری ضد عفونی کننده و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده، برس توالت را به سرعت تمیز کنید.

پس از تمیز کردن، توالت را بشویید و برس توالت را در آب بشویید. دسته را با سر برس مستقیماً روی کاسه توالت نگه دارید.

سر برس را با اسپری ضدعفونی کننده یا پراکسید هیدروژن 3 درصد اسپری کنید و آن را بچرخانید تا همه طرف اسپری شود.

برای پاک کردن دسته از دستمال مرطوب ضد عفونی کننده استفاده کنید. از دستمال مرطوب دوم برای تمیز کردن هولدر داخل و خارج استفاده کنید. سطوح باید حداقل 10 دقیقه خیس بمانند.

دسته برس توالت را بین لبه کاسه توالت و صندلی توالت پایین‌تر نگه دارید تا خشک شود.

نگهدارنده را با یک پارچه میکروفیبر خشک کنید. قبل از قرار دادن برس در نگهدارنده اجازه دهید تا کاملاً با هوا خشک شود.

تمیز کردن فرچه توالت با چند ترفند ساده

آموزش کامل و کاربردی برای شستن فرچه دستشویی

در محلول خیساندن سفید کننده ضد عفونی کنید

یک گالن آب را روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید تا به جوش بیاید. آب داغ را با احتیاط داخل یک سطل تمیزکننده پلاستیکی بریزید. سطل باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که آب کافی برای پوشش نگهدارنده، سر برس توالت و بیشتر دسته برس توالت را در خود جای دهد.

سطل را در یک سینک، وان حمام یا دوش بزرگ قرار دهید. اگر محلول سفید کننده از سطل پاشیده شود، این کار از آسیب به نواحی اطراف جلوگیری می کند. با پوشیدن دستکش لاستیکی و محافظ چشم، یک فنجان سفید کننده کلر مایع اضافه کنید.

نگهدارنده و برس توالت را به آرامی اضافه کنید تا پاشیده نشوید. اجازه دهید وسایل حداقل یک ساعت خیس بخورند. با پوشیدن دستکش لاستیکی، برس و نگهدارنده توالت را بردارید و آنها را حداقل 30 ثانیه زیر آب داغ بشویید تا محلول سفید کننده از بین برود. برس و هولدر را با یک پارچه میکروفیبر خشک کنید یا اجازه دهید قبل از نگهداری در هوا کاملاً خشک شوند.

آن را با یک پاک کننده همه منظوره تمیز کنید

اگر دوست ندارید از سفید کننده کلر استفاده کنید، برس و نگهدارنده توالت را می توان با استفاده از یک پاک کننده همه منظوره و محلول آب گرم تمیز کرد. در حالی که این روش تعداد باکتری های روی اقلام را رقیق می کند، آنها را با از بین بردن همه باکتری ها ضد عفونی نمی کند.

یک سطل یا سینک بزرگ را با آب جوش پر کنید و مقدار پاک کننده یا مایع ظرفشویی همه منظوره توصیه شده روی برچسب محصول را اضافه کنید.

برس و نگهدارنده توالت را در آب فرو ببرید.

اجازه دهید حداقل دو ساعت خیس بخورند.

تمیز کردن فرچه توالت با چند ترفند ساده

با پوشیدن دستکش لاستیکی، وسایل را بردارید و هر کدام را زیر آب داغ جاری حداقل 30 ثانیه بشویید.

برس و هولدر توالت را با یک پارچه میکروفیبر خشک کنید.

قبل از اینکه برس را در نگهدارنده نگه دارید، اجازه دهید تا کاملاً در هوا خشک شود.

منبع:چاره دان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز