خبرگزاری کار ایران

اگر موهایمان با اتوی مو سوخت چه کار کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۲۸۱

اتو مو یکی از دلایل سوختگی موها است که باعث نگرانی های زیادی برای خانم ها میشود اما متخصصان با معرفی راهکارهایی به کمک موهای سوخته شما آمده اند.

به گزارش ایلنا، اگر موهای سوخته تان آزارتان می دهد؛ نگران نباشید؛ چرا که‌ در این قسمت راهکارهایی است که توسط متخصصان ارائه شده و شما از طریق آن می توانید موی سوخته تان را ترمیم کرده و آن را پنهان کنید. به شرطی که این راهکار ها را دقیق در پیش بگیرید.

اگر اتفاقی موهای خود را با اتو سوزاندیم، چه کار کنیم؟

اگر موهای خود را اتو می کشید یا از بابلیس استفاده می کنید و موهای تان سوخت نگران نشوید. به این فکر نکنید که موی سوخته قابل ترمیم نیست؛ حداقلش این است که شما می توانید با استفاده از راهکارهایی قسمت های سوخته شده را پنهان کنید تا این که سر فرصت موهای خود را به دست یک آرایشگر حرفه ای بسپارید.

  • اولین کاری که باید انجام دهید، این است که از یک ماسک تقویتی استفاده کنید؛ بعضی از ماسک ها مخصوص موهای آسیب دیده می باشند که داخل آن ها کراتین وجود دارد و باعث تقویت ساقه های مو شده و سرامیدهای موجود در آن باعث نرم شدن و لطافت مو خواهد شد.

  • همچنین اعمالِ هر گونه گرما را از مو های خودتان دور کنید و به سراغ مدل دادن مو نروید تا زمانی که بتوانید این مشکل را برطرف کنید.

  • موهای خود را باز نگه دارید و اجازه ندهید که گرما در آن حبس شود.

  • تا حد ممکن از اکسسوری های مو استفاده نکنید تا باعث شکنندگی موهای تان نشود.

اگر موهایمان با اتوی مو سوخت چه کار کنیم؟

آیا موهای سوخته دوباره رشد می کند؟

بله. موی سوخته دوباره رشد می کند. فقط باید صبور باشید تا دوباره موها از ریشه بیرون بزنند و قسمت های سوخته؛ بلند شده و از بین بروند یا این که بعد از بلند شدن کوتاه شان کنید.

چگونه بوی بد موی سوخته را رفع کنیم؟

پس از این اتفاق هیچ چیز به اندازه بوی موهای سوخته؛ بد نیست. بهترین راه برای خلاص شدن از این بو استفاده از شامپو و نرم کننده می باشد. اگر بعد از این کار؛ باز هم بوی موی سوخته را احساس کردید، می توانید از عطر مو کمک بگیرید که قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: چاره دان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز