خبرگزاری کار ایران

کاروان جهیزیه شریف در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۹۰

در آستانه دهه ولایت ، کاروان جهیزیه خیریه نیکوکاران شریف با گذر از خیابان‌های اصلی شهر و نمایش همیاری و همراهی مردم شریف ایران در حمایت از تامین جهیزیه برای دختران نیازمند و کم برخوردار به خانه های این عزیزان رسید و به حضورشان اهدا شد.

دکتر شیوا محمدی نیک مدیرعامل خیریه نیکوکاران شریف گفت: هر ساله رسمی دیرین را به جا می آوریم و در سالروز وصلت آسمانی حضرت علی (ع) و بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در آیینی، جهیزیه های دخترانمان را که مهیای آغاز زندگی شده اما بدلیل بضاعت مالی توانایی تامین آن را نداشتند را به مدد خیرین تامین و به این عزیزان هدیه می کنیم. امسال هم این برنامه را با لطف حق تعالی به جا آوردیم و امانت های اهدایی را به دست خانواده ها رسانیدیم.

رضا منصورنیا معاون ارتباطات و بین الملل این مجموعه مردمی اضافه کرد : مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف به عنوان یک سازمان مردم نهاد کمک رسان که صرفاً بر پایه کمک های مردمی اداره می شود طی دهه اخیر 800 جهیزیه کامل را در اختیار مددجویان خود قرار داده است که در این نوبت و به میمنت روز ازدواج حضرت علی(ع) و بانو فاطمه زهرا (س) در قالب یک برنامه درون شهری ده جهیزیه کامل را در تهران اهدا و سی مورد جهیزیه را در قالب واریز معادل وجه نقد معادل ارزش ریالی اقلام ، به حساب این عزیزان پرداخت نموده است.

این مؤسسه مردم نهاد در بخش حمایتی دارای نه سرفصل خدماتی است که سرفصل جهیزیه به عنوان یکی از رئوس کاری، تا پایان هرسال خدماتی را به مددجویان نیازمند به انجام می رساند. 

اطلاعات تکمیلی و گزارش ویدیویی توزیع جهیزیه ها در تارنمای رسمی sharifcharity.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز