خبرگزاری کار ایران

گام بلند وکغدیر به سوی فلزات غیرآهنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۵۲۹

به گزارش ایلنا به نقل از خط سود، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (وکغدیر)، بازوی فلزی معدنی سرمایه‌گذاری غدیر محسوب می‌شود و سرمایه‌گذاری‌های متعددی در زنجیره ارزش فلزات و سایر صنایع دارد. رشد قابل‌توجه سودآوری شرکت در سال‌های اخیر و پروژه‌های مهمی که در سال‌های آتی به سبد سرمایه‌گذاری وکغدیر اضافه خواهد شد، عواملی است که بررسی موشکافانه عملیات شرکت و استراتژی توسعه آن را ضروری می‌نماید.

در این برنامه از خط سود همراه با سید ابوتراب فاضل، مدیرعامل شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر به مهم‌ترین تحولات و برنامه‌های شرکت در افق بلندمدت پرداختیم. استراتژی شرکت برای تامین سنگ‌آهن جهت تکمیل زنجیره ارزش در صنعت فولاد، تمایل شرکت به فعالیت در معادن فلزات غیرآهنی مهم کشور و رویکرد حضور در کنار شرکت‌های بزرگ در پروژه‌های عظیم از مهم‌ترین نکاتی بود که در این برنامه مطرح شد.

مسعود جعفری کارشناس این برنامه بود و نگرانی‌های خود در خصوص زنجیره تامین وکغدیر را مطرح کرد. فاضل در ادامه برنامه از آخرین تصمیمات در جلسه مدیریت بازار وزارت صمت گفت و علت تمایل دولت برای کاهش نرخ سنگ را بررسی کرد.

در بخش دوم برنامه، اسماعیل کاظمی رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی به ادامه صحبت‌های خود پس از برنامه چالشی اخیر در هفتم تیرماه پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز