خبرگزاری کار ایران

فتح الهی سرپرست منطقه آزاد قشم شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۷۳

سعید محمد، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، طی احکامی جداگانه، با انتصاب مدیران عامل مناطق آزاد قشم و کیش، دو جزیره مهم جنوب کشور را به دو جوان انقلابی و با روزمه موفق مدیریتی- اجرایی و علمی سپرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس یکی از احکام صادره از سوی مشاور رئیس جمهور، دکتر محمدرضا نوایی لواسانی، مدیر جوان و نخبه ایرانی، فرزند شهید والا مقام لواسانی، سرپرستی منطقه آزاد کیش را عهده دار خواهد بود.

جوانترین رهبر کسب و کار در سال 2015، مدیر برتر در همایش ملی قهرمانان صنعت ایران، مشاور معاون رئیس جمهور در بنیاد شهید، عضو شورای عالی مرکز نخبگان شاهد کشور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری رویای روزکیش و نیز مشاور اقتصادی مدیر عامل بانک دی از جمله سوابق اجرایی و علمی محمدرضا نوایی لواسانی است.

 همچنین سعید محمد در حکم دیگری، دکتر افشار فتح‌الهی، از مدیران جوان و  با سابقه در حوزه صنعت و تجارت را به عنوان سرپرست منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

جانشین وزیر صمت در امور تولید، معاونت امور مجلس و استانهای وزارت صمت، رئیس هیات مدیره پالایشگاه آناهیتا، رئیس کارگروه سرمایه گذاری و عضو ستاد تسهیلات سفر سازمان منطقه آزاد بندر انزلی، عضو کمیته انتصابات وزارت صمت،  عضو ستاد فولاد کشور و... از جمله سمتها و سوابق این مدیر جوان است.

فتح الهی، دکترای روابط بین‌الملل، با مدرک کارشناسی مهندسی صنایع، متولد 1354 از مدیران جوان و در عین حال با سابقه در حوزه صنعت و تجارت محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز