خبرگزاری کار ایران

پسر شیشه‌ای جان پدر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۶۸۸

شانزدهم مهر امسال درپی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرمان، درگیری خونین یک پدر و پسر اعلام شد.

به گزارش ایلنا، شانزدهم مهر امسال درپی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرمان، درگیری خونین یک پدر و پسر اعلام شد.

خیلی سریع گشت کلانتری 19 کرمان در محل حضور یافتند و با پیکر خونین مرد 54 ساله‌ای روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو زخمی شده بود ؛بلافاصله تیم پزشکی اورژانس در محل حاضر شد اما دقایقی بعد مرد میانسال جان باخت.

پس از این حادثه بازپرس کشیک قتل دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد و درنخستین گام جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تشکیل اکیپ ویژه و انجام تحقیقات گسترده و تخصصی ،کارآگاهان جنایی توانستند با سرنخ‌های به‌دست آمده پسر معتاد خانواده را که عامل قتل بود، شناسایی و پس از 24 ساعت وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.متهم 24 ساله که تحت تأثیر مواد مخدر صنعتی اقدام به قتل پدرش کرده بود در جریان بازجویی‌ها پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بود گفت: تا اول دبیرستان بیشتر درس نخواندم دوستانی داشتم که همیشه پای بساط مواد مخدر بودند و از اولین باری که مخدر مصرف کردم حدود پنج سالی می‌گذرد اما مدتی است که شیشه می‌کشم و بیشتر اوقات با خانواده‌ام درگیر می‌شوم.

وقتی شیشه می‌کشیم نمی‌توانم رفتارم را کنترل کنم و دچار توهم می‌شوم.زمان درگیری اصلاً یادم نمی‌آید ،فقط این را می‌دانم که پدرم را زدم و فرار کردم. پس از اعتراف‌های این متهم او به اتهام قتل عمد بازداشت و پس از بازسازی صحنه جنایت به زندان منتقل شد تا زمان محاکمه‌اش فرا برسد.

سرهنگ مهدی‌پور امینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تأیید این خبر به «ایران» گفت: خانواده به‌عنوان یک رکن اساسی و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان صالح و آینده ساز، نقش مهمی دارد. بی‌شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد و بر رفتار فرزندان بخصوص نوجوانان و جوانان نظارت کامل داشت تا بر اثر سهل‌انگاری و بی‌توجهی در مسیر اشتباه قدم نگذارند.

منبع:ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز