خبرگزاری کار ایران

سایت فرانسه‌زبان خبرگزاری ایران پرس رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۲۳۹

تهران- ایران پرس: سایت فرانسه زبان خبرگزاری بین‌المللی تصویری ایران پرس به عنوان چهارمین سایت این خبرگزاری، امروز(چهارشنبه) با حضور رئیس خبرگزاری و مدیران مجموعه رونمایی شد.

خبرگزاری بین‌المللی ایران پرس به عنوان نخستین خبرگزاری تصویری کشور، 27 فروردین ماه 1398 با حضور رئیس سازمان صدا و سیما در معاونت برون مرزی سازمان، به طور رسمی راه اندازی شد و کار خود را علاوه بر پخش ماهواره ای با سایت زبان انگلیسی، ویژه مخاطبان عرصه بین الملل آغاز کرد.

سایت عربی خبرگزاری برای پوشش تصویری و خبری ویژه مخاطبان منطقه ای نیز در تابستان سال گذشته رونمایی شد و سایت فارسی ایران پرس هم با توجه به ضرورت شناسایی بیشتر فعالیت‌ها و تولیدات خبرگزاری در داخل کشور، در تابستان 1399 کار خود را آغاز کرد.

سایت زبان فرانسه ایران پرس، امروز به عنوان چهارمین سایت خبرگزاری برای پاسخ به مخاطبان این حوزه، راه‌اندازی شده و شبکه های اجتماعی توییتر و فیس‌بوک فرانسوی زبان نیز در کنار دیگر زبان‌های شبکه‌های اجتماعی ایران پرس فعال است.

ایران پرس هم اکنون از طریق فید ماهواره ای 24 ساعته تصاویر زنده از ایران و سایر نقاط جهان را برای مخاطبان و مشتریان خارج از کشور پخش می کند.

در سایت ایران پرس هم‌چنین به فضایی برای فروش و توزیع محتوای اختصاصی خبرگزاری اختصاص داده شده است. در این صفحه که با عنوان IP Direct به سایت اصلی لینک شده، تصاویر تولیدی خبرگزاری به صورت clean (بدون لوگو، زیر نویس و نوشتار ) و با کیفیت HD به مشتریان خبرگزاری از جمله شبکه های خبری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری بین‌المللی ارائه می‌شود.

ریاست خبرگزاری ایران پرس از بهمن ماه 1396 تاکنون بر عهده عباس محمدنژاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز