خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات امدادی به ۴ هزار آسیب دیده در حوادثهفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۹۹

از میان این حوادث، ۲۶۶ مورد جاده‌ای، ۲۶ مورد برف و کولاک، ۱۳ مورد کوهستان، ۴ مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آب گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادثبوده و در این زمینه ۱۰۴ مورد خدمات حضوری ارائه شده است.

جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۳۷۳ تن در حوادثهفته گذشته از خدمات اسکان اضطراری این سازمان بهره‌مند شده‌اند، گفت: به ۴ هزار و ۲۲۸ تن که در ۴۵۷ حادثه مختلف طی هفته گذشته آسیب دیده بودند نیز خدمات امدادی ارائه شد.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی با اشاره به اینکه ۴۵۷ مورد حادثه در هفته گذشته رخ داده است، افزود: از میان این حوادث، ۲۶۶ مورد جاده‌ای، ۲۶ مورد برف و کولاک، ۱۳ مورد کوهستان، ۴ مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آب گرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادثبوده و در این زمینه ۱۰۴ مورد خدمات حضوری ارائه شده است.

وی با بیان اینکه مجموع کل حادثه دیدگان ۴ هزار و ۲۶۷ تن بوده است، اظهار کرد: در این زمینه ۳ هزار و ۷۹ تن در برف و کولاک، ۷۸۵ تن در جاده‌ها، ۴۵ تن در شهر‌ها، ۵ تن در سیل و آبگرفتگی و مابقی در سایر حوادثحادثه دیده‌اند.

جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: از مجموع ۴ هزار و ۲۲۸ آسیب دیده در هفته گذشته، ۳ هزار و ۷۹ تن در برف و کولاک، ۷۵۳ تن در حوادثجاده‌ای، ۴۷ تن در حوادثشهری، ۱۶ تن در کوهستان، ۵ تن در سیل و آب گرفتگی و مابقی در سایر حوادثآسیب دیده‌اند و ۳۲۰ تن هم از خدمات حضوری بهره برده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز