خبرگزاری کار ایران

قوانین برخورد با دروغ و دروغ‌گویی تصویب شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۰۷

با فرد دروغگو هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد / صداقت نباید بدست فراموشی سپرده شود.

یک متخصص جراحی زیبایی درباره صداقت گفت: در یک کشور مسلمان به موضوع صداقت باید اهمیت بیشتری داشته باشد، از همین رو باید قوانین برخورد با دروغ و دروغ‌گویی تصویب شود.

سید علی اکبر پیروی حسینی درباره لزوم توجه به صداقت در کشور، گفت: صداقت نباید بدست فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه با فرد دروغ‌گو هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد، افزود: باید قوانین برخود با دروغ و دروغ‌گویی تصویب شود.

این پزشک جراح زیبایی با تاکید بر اینکه دروغگویی صد در صد به کشور لطمه می‌زند، افزود: وقتی کسی که مسئول بررسی موضوع و گزارشی است، این گزارش را به درستی تدوین نمی‌کند یا گزارشی خلاف واقع ارائه می‌کند، صدمات جبران ناپذیری را به کشور وارد می‌کند چرا که بر اثر‌‌ همان گزارش مدیران یالا دستی توان برنامه‌ریزی و مقابله با مسائل و مشکلات احتمالی را از دست می‌دهند.

پیروی حسینی درباره ارائه نماد صداقت به مدیران نیز گفت: این نماد شاید به ارتقاء جایگاه صداقت کمک کند، اما نباید برخورد با مدیران متخلف به فراموشی سپرده شود. البته من معتقد به نگاه تنبیهی نیستم، اما تاکید دارم به خاطر ضررهایی که دروغ دارد؛ باید توجه بیشتری به مساله صداقت و مدیران صادق داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز