خبرگزاری کار ایران

دفاتر رسمی زیارتی مرجع قانونی تهیه ویزا

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۹۲

مسیر قانونی دریافت ویزا از وزارت خارجه شروع و به کنسولگری های داخل کشور فرستاده و سپس تحویل متقاضی می شود هم اینک بدون هیچ گونه شائبه ای در حال انجام است و ما این روش را به زائران پیشنهاد می‌کنیم.

مدیر حج و زیارت استان ایلام از زائران عتبات عالیات عراق در ایام اربعین حسینی خواست برای اینکه در آینده و پیش از ورود به داخل خاک عراق با مشکل مواجه نشوند، ویزای خود را از دفاتر رسمی زیارتی تهیه کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، حسین عبادی با اشاره به اعلام دولت عراق مبنی بر صدور ویزا در مرزهای با ایران گفت: امکان دارد ویزاهای صادر شده برای سفر به عراق در مرز مهران بدلایلی متوقف شود بنابراین کسانی که ویزا ندارند در مرز سرگردان می شوند.

وی ادامه داد: مسیر قانونی دریافت ویزا از وزارت خارجه شروع و به کنسولگری های داخل کشور فرستاده و سپس تحویل متقاضی می شود هم اینک بدون هیچ گونه شائبه ای در حال انجام است و ما این روش را به زائران پیشنهاد می کنیم.

مدیر حج و زیارت استان ایلام اظهار کرد: روادیدی که مسیر قانونی و درست طی می کند، قابل پیگری است و متقاضیان بدون هیچ گونه دغدغه و اضطرابی ویزای خود را دریافت خواهند کرد.

عبادی ادامه داد: ویزاهای خارج از این مسیر که متولی صدور آنها مشخص نیست، هر لحظه ممکن است متوقف شود بنابراین ما مسیری را که از طریق تشریفات اداری در داخل کشور برای دریافت ویزا طی می شود را به زوار و متقاضیان سفر به عراق پیشنهاد می کنیم.

پایانه مرزی مهران در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شهر ایلام این روزها به کانون عمده تردد زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات عراق تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز