خبرگزاری کار ایران

حضور فرمانده نیروی انتظامی در جلسه تدقیق اطلاعات باغ موزه دفاع‌مقدس

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۱۵

باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند یک دانشنامه پیرامون دفاع مقدس باشد و بایستی برنامه‌ریزی شود تا این کار خوبی که آغاز شده است به عنوان یک بستر برای دفاع مقدس قرار گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در دویست و بیست و سومین جلسه کارگروه تدقیق اطلاعات و احصا تاریخ شفاهی دفاع مقدس که با حضور نخبگان دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود حضور یافت و به بحثپیرامون عملیات مرصاد و نقش خود در این عملیات پرداخت.

به گزاش ایلنا، پیش از آغاز این جلسه سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در جلسه‌ای با سردار جواد خضرایی مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به جلسات تدقیق اطلاعات و احصای تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس در باغ موزه گفت: هر کدام از این جلسات به تنهایی یک پروژه است و این اطلاعات ذی‌قیمت هستند و بایستی در معرض استفاده همگان قرار گیرد.

وی افزود: باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند یک دانشنامه پیرامون دفاع مقدس باشد و بایستی برنامه‌ریزی شود تا این کار خوبی که آغاز شده است به عنوان یک بستر برای دفاع مقدس قرار گیرد و جای کمیت‌ها و حجم‌ها به کیفیت‌ها و محتوا افزوده شود که نیازمند همت بیشتر رسانه‌ها برای معرفی باغ موزه است.

سردار جواد خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: دفاع مقدس برای همه مردم ایران محترم است اما شاید دغدغه نباشد و ما تلاش کرده‌ایم با تشکیل شورای راهبردی ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، آثار تربیتی و اخلاقی دفاع مقدس را تبدیل به یک فرهنگ عمومی کنیم.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر کجا از دفاع مقدس صحبت می‌شود کمتر به نقش نیروی انتظامی اشاره می‌کنند در حالیکه کمیته‌ها و ژاندارمری عملکرد غیر قابل انکاری در دفاع مقدس داشتند و اگر به آن پرداخته نشود بخشی از دفاع مقدس نادیده گرفته شده است؛ بنابراین ما خود را مؤظف به احصای این تاریخ شفاهی می‌دانیم.

تاکنون دویست و بیست و سه جلسه تدقیق اطلاعات و احصای تاریخ شفاهی دفاع مقدس با حضور نخبگان به صورت مستمر در باغ موزه دفاع مقدس و با حضور شش نفر از امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران و شش نفر از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دوران دفاع مقدس نقش‌های کلیدی داشته‌اند، برگزار شده است.

در این جلسات اعضاء به عملیات های دوران دفاع مقدس پرداخته و تا کنون سطوح مختلف ارتش و سپاه در نه جلسه پیرامون عملیات مرصاد مطالب ارزشمندی ارائه کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز