خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خبر داد:

تجلیل از آثار برتر هنری، علمی و رسانه‌ای در جشنواره شهر آماده

کد خبر : ۲۰۸۶۱۹

همچنین به دلیل ضریب نفوذ بالای رسانه‌ها در بین افکار عمومی و اهمیت اطلاع‌رسانی، قصد داریم تا در این جشنواره از خبرنگار و عکاس خبری برتر فعال در این حوزه نیز تجلیل کنیم.

آثار برتر پژوهشی، علمی، هنری و رسانه‌ای با موضوع مدیریت بحران و سوانح در نخستین جشنواره «شهر آماده» معرفی و از پدیدآورندگان آن، تجلیل و تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محسن نادی، قائم مقام سازمان با بیان این مطلب افزود: هنر و آثار هنری، به دلیل گستردگی و ضریب نفوذ بالا در بین مخاطبان، قابلیت بالایی در برقراری ارتباط با مخاطب دارند و همین ویژگی به همراه نقش بی‌بدیلی که هنر و آثار هنری در امر اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و حساس سازی شهروندان جامعه نسبت به ایمنی و آمادگی در برابر حوادثو سوانح ایفا می‌کنند، سبب شده است تا هنر به ابزاری قدرتمند در جهت رشد آگاهی‌های عمومی جامعه بدل شود.

وی ادامه داد: از همین روبا توجه به آثار تولید شده در حوزه سوانح، بحران‌ها و بلایای طبیعی، بر آن شدیم تا در جشنواره شهر آماده از آثار فاخر و برتر در شاخه هایی همچون عکس، فیلم، انیمیشن، فیلم‌های کوتاه(کلیپ) و… را مورد ارزیابی قرار داده و از برترین‌های هر رشته تقدیر به عمل آوریم.

نادی در ادامه تصریح کرد: همچنین با توجه به ضرورت توجه به نگرش‌های علمی در حوزه مدیریت بحران و سوانح، برترین آثار و پژوهش های علمی انجام شده در این حوزه‌ها را نیز مورد داوری قرار داده و از برترین‌های علمی و پژوهشی و انتشار کتب در این حوزه همراه با تقدیر از پیشکسوتان و فعالان امداد و نجات تجلیل به عمل خواهیم آورد.

قائم مقام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خاطر نشان کرد: همچنین به دلیل ضریب نفوذ بالای رسانه‌ها در بین افکار عمومی و اهمیت اطلاع‌رسانی، قصد داریم تا در این جشنواره از خبرنگار و عکاس خبری برتر فعال در این حوزه نیز تجلیل کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه برای نخستین بار در کشور جشنواره‌ای با چنین وسعت و گستره‌ای برگزار می‌شود، لذا در نخستین گام تصمیم داریم تا به شناسایی آثار هنری، علمی، پژوهشی و رسانه‌ای منتشر شده مبادرت و آثار برتر را معرفی کنیم، با این حال از تمامی هنرمندان، اصحاب رسانه و پژوهشگرانی که آثاری در این حوزه‌ها خلق کرده‌اند دعوت می‌ شود تا این آثار را حداکثر تا تاریخ ۱۷ مهر ماه سال جاری به آدرس تهران، انتهای غربی بزرگراه جلال آل احمد، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران یا به آدرس اینترنتی info @ tdmmo. ir ارسال کنند تا در این جشنواره شرکت داشته و بر غنای آن بیافزایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده و به مدد تجربیات کسب شده در نخستین جشنواره شهر آماده، بتوانیم زمینه حضور گسترده و فعال هنرمندان، پژوهشگران و اهالی رسانه را جهت افزایش غنای جشنواره و نیز ارتباط بیشتر با شهروندان فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز