خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور به مناطق سیل زده گلستان و مازندران می‌رود

کد خبر : ۱۷۴۵۳۷

«محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور به موجب حکم رئیس قوه قضاییه عازم مناطق سیل زده استان‌های مازندران و گلستان می‌شود.»

دادستان کل کشور عازم مناطق سیل زده استان گلستان و مازندران می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور به موجب حکم رئیس قوه قضاییه عازم مناطق سیل زده استان‌های مازندران و گلستان می‌شود.

متن حکم رئیس قوه قضاییه برای دادستان کل کشور به شرح زیر است.

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای

دادستان محترم کل کشور

سلام علیکم

در پی جاری شدن سیل در روزهای اخیر در برخی مناطق کشور و وارد آمدن خسارت‌های مادی ومعنوی در استان‌های گلستان ومازندران، گرچه سیل از جمله حوادثطبیعی است لکن با توجه به مسئولیت دستگاه‌های مختلف در پیش بینی و پیشگیری از خسارت‌های مادی و معنوی و با عنایت به مسئولیت قوه قضاییه در صیانت از حقوق عمومی، ضروری است در اسرع وقت بررسی شود که آیا از ناحیه مسئولین ذیربط قصور و یا تقصیری صورت گرفته یا نه؟ و اینکه چه اقداماتی برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی آینده پیش بینی شده است.

لذا بدینوسیله جنابعالی مأموریت می‌یابید که با سفر به دو استان فوق و دیدار با مسئولین محلی و مردم شریف مناطق آسیب‌دیده و با استفاده از کارشناسان، موضوع را بررسی و نتیجه را جهت اقدام مقتضی گزارش نمایید.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز