راه اندازی سامانه ثبت درخواست مشترکان آب و فاضلاب در زنجان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش خدمات غیر حضوری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در این راستا سامانه ثبت درخواست مشترکان آب و فاضلاب در شهرهای استان زنجان در بستر سامانه تلفنی 122 راه اندازی شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با اعلام این خبر، اظهار داشت: 23 خدمت هم اکنون در مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نسبت به درخواست های مردمی ارائه می شود که علاوه بر این خدمات، حوادث آب،حوادث فاضلاب، کیفیت آب و نظرسنجی از مردم نیز از دیگر خدمات مرکز مپرا است.
علیرضا جزء قاسمی، افزود: شکایت از برخورد نامناسب همکاران و پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب در زمینه های مختلف، گزارش آبیاری فضای سبز، گزارش از کار افتادن کنتور و گزارش انشعاب غیر مجاز از جمله مواردی است که مردم می توانند در سامانه درخواست مشترکین به ثبت رسانند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآورد شد: گزارش افت فشار آب، عدم ارسال قبض آب، عدم جمع آوری نخاله پس از بازسازی و نصب انشعاب نیز از جمله موارد دیگری است که مرکز مپرا، به عنوان درخواست های مردمی ثبت خواهد کرد.