خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه ثبت درخواست مشترکان آب و فاضلاب در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۵۰۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به افزایش خدمات غیر حضوری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در این راستا سامانه ثبت درخواست مشترکان آب و فاضلاب در شهرهای استان زنجان در بستر سامانه تلفنی 122 راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان،  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با اعلام این خبر،  اظهار داشت: 23 خدمت هم اکنون در مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نسبت به درخواست های مردمی ارائه می شود که علاوه بر این خدمات، حوادث آب،حوادث فاضلاب، کیفیت آب و نظرسنجی از مردم نیز از دیگر خدمات مرکز مپرا است.

علیرضا جزء قاسمی، افزود: شکایت از برخورد نامناسب همکاران و پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب در زمینه های مختلف، گزارش آبیاری فضای سبز، گزارش از کار افتادن کنتور و گزارش انشعاب غیر مجاز از جمله مواردی است که مردم می توانند در سامانه درخواست مشترکین به ثبت رسانند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآورد شد: گزارش افت فشار آب، عدم ارسال قبض آب، عدم جمع آوری نخاله پس از بازسازی و نصب انشعاب نیز از جمله موارد دیگری است که مرکز مپرا، به عنوان درخواست های مردمی ثبت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز