خبرگزاری کار ایران

برای پنجمین سال متوالی صورت می‌گیرد؛

نذرقربانی نیابتی در حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۸۷۶

به منظور جلوگیری از آلودگی و اتلاف وقت، دسترسی آسان به خدمات از راه دور و کاهش ترافیک، نذر قربانی نیابتی در حسینیه اعظم زنجان انجام می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسینیه اعظم زنجان به عنوان دومین قربانگاه جهان اسلام، نذورات بسیاری برای قربانی احشام از ابتدا تا پایان ماه محرم دارد، از این‌رو برای پنجمین سال متوالی نذر قربانی نیابتی در حسینیه اعظم زنجان انجام می شود.

به همین منظور نذر کنندگانی که به هر دلیل امکان حضور در مراسم دسته حسینیه اعظم را ندارند می‌توانند به صورت نیابتی نذر خود را ادا کنند.

ادای نذر گوسفند زنده و یا ذبح توسط خادمین حسینیه اعظم  انجام و اطلاع رسانی لازم از مراحل ادای نذر انجام می‌شود. به این صورت که صاحب نذر ضمن تماس و هماهنگی با خادمین حسینیه اعظم شماره حساب را دریافت و پس از واریز مبلغ، رسید واریزی را ارسال می‌کند تا هماهنگی لازم برای ادای نظر انجام شود.

کاهش ترافیک، جلوگیری از اتلاف وقت و همچینین دسترسی آسان به خدمات از راه دور از جمله مزیت‌های این طرح است.

سال گذشته ۵۰۰ راس دام از همین طریق در حسینیه اعظم زنجان ذبح شدند و انجام نذر  مرحله به مرحله به صاحب نظر اطلاع رسانی می شود و  بعد از دهه محرم رسید انجام کار به دست نذر کنندگان می‌رسد.

صاحبان نذر برای هماهنگی می توانند با شماره تلفن ۳۳۳۲۳۰۳۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز