خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

جمعیت روستایی بهره‌مند از نعمت گاز در استان زنجان به ۶/۸۴ درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۶۶۴

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با افتتاح طرح های گازرسانی روستایی در هفته دولت؛ جمعیت روستایی بهره مند از نعمت گاز در استان زنجان به ۶/۸۴ درصد رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، موسی احمدلو امروز با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر 6/84 درصد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به عملکرد شرکت گاز استان زنجان از ابتدای دولت یازدهم تاکنون، افزود: با بهره مندی 188 روستای استان با 45 هزار و 742 خانوار؛ تا ابتدای دولت یازدهم؛ 4/42 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند شدند که این آمار در سال 92 به بهره مندی 222 روستا با 49 هزار و 78 خانوار به 5/46 درصد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه در سال 93 موفق شدیم با برخورداری 269 روستا با 58 هزار و 142 خانوار درصد بهره مندی جمعیت روستایی استان را به 1/55 درصد برسانیم؛ اظهار داشت: خدمات گازرسانی به روستاهای استان در سال 94 به 61 درصد بهره مندی ، در سال 95 به 6/65 درصد، در سال 96 به 4/77 درصد و در سال 97 به 7/82 درصد با تامین گاز 540 روستای 87 هزار و 961 خانواری رسید.

مهندس احمدلو تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال و همت کارکنان خدوم گاز زنجان تا هفته دولت 98 موفق شده ایم با اتصال 564 روستای استان به شبکه گاز کشور؛ خدمت رسان 89 هزار و 992 خانوار روستایی استان با 6/84 درصد بهره مندی باشیم.

وی در پایان افزود: شرکت گاز استان زنجان خدمتگزاری به مردم و همیشه در کنار مردم بودن را به عنوان شاخصه ای بارز در پرونده عملکرد خود داشته و با آغاز فعالیت شرکت ملی گاز ایران در زنجان از سال 1367و استقرار هیات مدیره و مدیر عامل در مرکز استان به صورت مستقل از سال 1377، در راستای تمرکز زدایی اداری، تسریع در ارایه خدمات به متقاضیان، به روز کردن تصمیمات و ایجاد تحول در ساختار مدیریت کشور به منظور پاسخگویی و همچنین کسب رضایت مشترکین و مراجعین محترم شرکت گاز استان زنجان انجام  وظیفه می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز