خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان:

برنامه‌های شاد و امیدآفرین در هفته فرهنگی زنجان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۹۹

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های شاد و امیدآفرین در هفته فرهنگی در دستور کار قرار دارد، گفت: تعامل و همدلی بین دستگاه ها موجب شد تا برنامه‌های متعددی برای این هفته پیش بینی شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا عسگری اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های زنجان است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای اجرای برنامه های شاد و امیدآفرین در این هفته در دستور کار بود، گفت: تعامل و همدلی بین دستگاه ها موجب شد تا برنامه های متعددی برای این هفته پیش بینی شود.

وی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی زنجان از 5 مرداد آغازشده، گفت: هشتم مرداد به عنوان روز زنجان نامگذاری شده است که این نامگذاری به دلیل سالروز شیخ شهاب الدین سهرودی است.

 شهردار زنجان هم در این زمینه نقش فرهنگ در مدیریت شهری و بهره برداری از فضاهای شهری اشاره کرد و گفت: تهیه پیوست فرهنگی برای طرح های شهری یکی از اولویت های شهرداری است.

مسیح اله معصومی با بیان اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی و ورزشی در مدیریت شهری مورد تاکید است، ادامه داد: به همین منظور در چهار ماهه نخست امسال 90 همایش و برنامه در زنجان اجرا شده است.

وی به فعالیت شهردای در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم تاکید کرد و افزود: شهرداری علاوه بر فعالیت در حوزه سیما و منظر شهری در بخش فرهنگی هم فعال است.

شهردار زنجان ایجاد نشاط و شورآفرینی را از اهداف اجرای برنامه های فرهنگی در شهر عنوان کرد و گفت: مردم هم در اجرای این برنامه ها شهرداری را همراهی می کنند.

به گفته معصومی، همراهی مردم در اجرای این برنامه ها نشان از رضایت مردم دارد از اینرو این برنامه ها یک سرمایه گذاری اجتماعی برای شهرداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز