خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خبرداد:

۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۴۹۵

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به فعالیت یک‌هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور، گفت: به منظور حمایت از این شرکت ها امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سورنا ستاری امروز(سه شنبه ۱۱ تیرماه) در سفر یکروزه خود به زنجان و در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار کرد: در کشور یک‌هزار و 400 شرکت دانش بنیان فعالیت می‌کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری بر لازمه حمایت از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: از اینرو امتیازاتی همچون معافیت های گمرکی، مالیاتی و ارائه تسهیلات بانکی برای این شرکت ها در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال حمایت های ویژه ای از این شرکت ها خواهد شد، ادامه داد: در سال جاری برنامه جامعی برای توسعه شرکت های دانش بنیان در دستور کار است.

ستاری با اشاره به اینکه صندوق نوآوری و بانک های مرتبط با این حوزه همکاری خوبی برای حمایت از این شرکت ها دارند، تصریح کرد: استان زنجان در حوزه شرکت های دانش بنیان خوب عمل کرده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از وجود ظرفیت های مطلوبی در استان زنجان در حوزه شرکت های دانش بنیان خبر داد و افزود: استان زنجان در حوزه های برق، الکترونیک، کشاورزی و آی سی تی دارای ظرفیت است و می تواند در این زمینه ها پیشرو باشد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای بازدید از چند شرکت دانش بنیان، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی و افتتاح نمایشگاه محصولات این شرکت ها امروز در زنجان حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز