خبرگزاری کار ایران

با استقرار جمعیت هلال احمر صورت گرفت؛

طرح امداد و نجات تابستانه در ۱۶ پایگاه ثابت و سیار استان زنجان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۶۶۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز طرح امداد و نجات تابستانه در ۱۶ پایگاه ثابت و موقت این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، «شهرام میرزایی» از آغاز طرح امداد و نجات تابستانه در ۱۶ پایگاه ثابت و موقت این استان خبر داد و گفت: امسال پنج پایگاه موقت به تعداد پایگاه‌های امداد و نجات استان زنجان به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان اضافه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در جاده‌های پرتردد و پر خطر این استان اقدام به استقرار پست‌های موقت و ثابت در قالب طرح ملی امداد ونجات تابستانه با بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده‌های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها کرده‌ایم.

میرزایی تاکید کرد: امسال در طرح تابستانه پایگاه‌های موقت در پنج محور مواصلاتی استان زنجان شامل، پلیس راه زنجان – میانه، زنجان – ابهر، عوارضی زنجان – قزوین، قلعه حسینیه در خرمدره و کینه ورش ابهر ایجاد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این طرح ملی در استان به مدت ۹۴ روز تا ۳۱ شهریور امسال ادامه خواهد داشت.

میرزایی اظهار داشت: ۷۵ نیروی امداد و نجات مجرب و آموزش دیده در ۱۶ پایگاه به صورت شبانه روز مستقر هستند که در مواقع اضطراری اقدام به ارائه خدمات به هموطنان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی تابستانه در استان زنجان با همکاری دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، شامل پلیس راهور ناجا، اورژانس، راهداری و حمل و نقل جاده ای و امداد خودرو خدمات شبانه روزی ارائه می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز