خبرگزاری کار ایران

در دو ماهه ابتدای سالجاری صورت گرفت؛

بیش از 475 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۳۸۸

فروردین و اردیبهشت ماه سال 98 مشترکین زنجانی بیش از 475 میلیون و 907 هزار مترمکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف مصرف کرده اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، موسی احمدلو با اعلام اینکه در 2 ماه اول سال جاری 315 میلیون و 970 هزارمتر مکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی مصرف شده است؛ گفت: با احتساب 159 میلیون و 936 هزارمتر مکعب گاز در بخش نیروگاه سلطانیه، CNG ها و تلمبه خانه ها، میزان مصرف گاز استان در 2 ماه گذشته به بیش از 475 میلیون متر مکعب رسیده است.
 
وی افزود: امسال، مصرف گاز در بخش خانگی و صنعتی نسبت به 2 ماهه سال گذشته؛ حدود 8 درصد افزایش داشته است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: سال گذشته در همین بازه زمانی 441 میلیون و 615 هزارمتر مکعب گاز در استان زنجان مصرف شده است.

احمدلو اظهار کرد: همچنین در 2 ماه امسال به طور میانگین روزانه 2 میلیون و 33 هزار مترمکعب گاز در بخش خانگی، تجاری و 3 میلیون و 461 هزار متر مکعب گاز در بخش صنعتی، مصرف شده است.
 
وی ضمن قدردانی از همراهی مردم استان زنجان در مصرف بهینه گاز طبیعی؛ توسعه هرگونه خدمت را مرهون همکاری و همراهی مردم و مشترکین محترم عنوان کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز