خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

واگذاری بیش از 16 هزار انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۸۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته این شرکت به بیش از 16 هزار واحد مسکونی و غیرمسکونی در 21 شهر استان زنجان انشعاب آب و فاضلاب واگذار کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: بیش از 8 هزار انشعاب جدید آب و بیش از 7 هزار انشعاب فاضلاب نصب شده جدید مجموع عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال 97 بوده است.

وی افزود: میزان واگذاری انشعابات آب واگذار شده در سال 97 نسبت به سال پیش از آن 9 درصد افزایش داشته و واگذاری انشعابات فاضلاب نیز 104 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در سال گذشته معاونت درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از 6 هزار کنتور خراب مشترکین در شهرهای استان زنجان را تعویض و یا استاندارد سازی کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان اضافه کرد: اصلاح و بازسازی بیش از 32 کیلومتر شبکه توزیع آب و همچنین بیش از 13 کیلومتر احداث و توسعه شبکه توزیع آب از جمله اقدامات این شرکت در سال گذشته بود.

وی میزان احداث و توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در سال 97 را بیش از 33 کیلومتر اعلام کرده و افزود: توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب نسبت به سال 96 بیش از 98 درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: توسعه خدمات بخش فاضلاب در شهرهای استان زنجان و جبران کمبودهای گذشته در صدر اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

جزء قاسمی حجم آب فروش رفته خانگی در سال گذشته را بیش از 42 میلیون متر مکعب اعلام کرده و گفت: حجم آب فروش رفته غیر خانگی در سال 97 نیز بیش از 8 میلیون متر مکعب را شامل می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال گذشته علی رغم تمامی کمبود ها استان زنجان جزو معدود استانهایی بود که هیچگونه قطعی آب در آن رخ نداد و امسال نیز شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بکارگیری تمام توان سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و بی وقفه به مشترکین ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز