خبرگزاری کار ایران

سلطانی تاکید کرد:

ضرورت تسریع در راه اندازی پایانه جنوب زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۹۳

معاون امور عمرانی استانداری زنجان به ضرورت راه اندازی پایانه جنوب زنجان تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت پایانه‌های استان، یکی از رویکردهای اصلی حوزه حمل و نقل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهرداد سلطانی در نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اظهار کرد: زنجان به عنوان شهر ملیله در جهان شناخته شده است از این‌رو لازم است تا المان‌هایی از ملیله در شهر نصب شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر که با محتوای مناسب از میراث فرهنگی به کار گرفته می‌شود، تاکید کرد و گفت: از طریق این بیلبوردها بسیاری از هنرمندان این عرصه به مردم معرفی می‌شوند.

این مقام مسئول در ادامه به ضرورت راه اندازی پایانه جنوب زنجان تاکید کرد و با بیان اینکه ارتقای کیفیت پایانه‌های استان، یکی از رویکردهای اصلی حوزه حمل و نقل است، افزود: در شهرستان‌ها هم هر کجا لازم باشد پایانه راه اندازی شود.

سلطانی به معرفی زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله اشاره کرد و گفت: این مهم فرصت‌خوبی برای رونق اشتغال و کارآفرینی در استان است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از انتخاب زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله به عنوان بزرگ‌ ترین دستاورد استان یاد کرد و گفت: باید در این زمینه اطلاع رسانی های لازم هم انجام شود.

در ادامه مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های استان زنجان به ثبت یک میلیون و 449 هزار و 531 تردد در قالب 222 هزار سفر در جاده های استان اشاره کرد و گفت: 4 پایانه مسافربری در استان زنجان فعالیت می کنند.

علی اکبری با اشاره به اینکه احداث و نگهداری پایانه های مسافربری برعهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: 21 مجتمع در حال بهره برداری داریم که 12 مجتمع در آزاد راه زنجان- تبریز و زنجان –تهران فعالیت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز