خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان عنوان شد؛

تشکیل ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۶۳

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در استان زنجان تشکیل شود، گفت: این ستاد راهکارهای عملی برای رونق تولید و مسائل اقتصادی استان را برای حمایت از سرمایه گذاران ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی امروز در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان، بر حضور بازرسان در ستاد تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: بازرسی از طریق پشت میز نشینی نتیجه بخش نخواهد بود بلکه باید نظارت به صورت حضوری و مستمر باشد.

استاندار زنجان تولید وانبار کالاها در استان از سوی هیچ شخصی پذیرفته نمی شود، خاطرنشان کرد: بایستی در اقتصاد مقاومتی با پشتوانه علمی کار شود.

مقام عالی استان با یادآوری اینکه مدیران باید نظارت مستقیمی بر بازار داشته باشند، گفت: در این صورت است که جلوی تخلفات گرفته می شود و مردم احساس آرامش می کنند

حقیقی با بیان اینکه کارگروه کارشناسی در خصوص مسائل مطرح شده در جلسات تشکیل خواهد شد، گفت: ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در استان زنجان تشکیل شود.

به گفته وی، این ستاد به منظور ارائه راهکارهای عملی برای رونق تولید و بحث های اقتصادی استان به جهت حمایت از سرمایه گذاران تشکیل می شود.

حقیقی خواستار ارائه دستاوردها وگزارش های دستگاه های اجرایی به رسانه ها شد و گفت: متاسفانه برخی از مدیران در این زمینه ضعیف عمل می کنند.

مقام عالی استان به انعقاد شش تفاهم نامه بازرگانی وزیر کشور با دستگاه های اجرایی مختلف اشاره کرد و گفت: بایستی اولویت های تعیین شده در استان نیز هدفگذاری و تعیین تکلیف شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان هم در ادامه با اشاره به اینکه شرایط موجود در کشور موجب شده تا اصلاحات ساختاری لازم در کشور ایجاد نشود،گفت: برای مقابله با تحریم های دشمن نیازمند ساختارهای مناسب و علمی هستیم.

شهرام طهماسبی با بیان اینکه بودجه امسال با اهداف اقتصاد مقاومتی سازگار است، گفت: در این بودجه به مقوله تولید و اشتغال توجه ویژه ای شده است.

به گفته وی، حمایت از معیشت عمومی،حرکت در چارچوب عدالت اجتماعی، حمایت از صادرات، توجه به اقتصاد دانش بنیان،افزایش شفافیت و انظباط بودجه ای و توجه به رونق تولید از ویژگی های بودجه سال جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز