خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی زنجان تاکید کرد:

پلیس با مصادیق روزه خواری برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۰۹۳

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: طبق قانون روزه‌خواری در منظر عموم ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حاکم شدن فضای معنوی بر کشور در ماه مبارک رمضان، پایبندی مردم نیز به رعایت شئونات اسلامی نیز افزایش می‌یابد و امید است جرایم در این ماه  همانند سال های گذشته کاهش داشته باشد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پلیس در سطح استان زنجان از هم‌اکنون فضا را برای برگزاری مراسم این ماه و راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان گفت : پلیس در ماه رمضان تدابیر ویژه ای را برای رفاه حال هموطنان در نظر گرفته و ضمن حضور پررنگ در معابر شهری خصوصا به هنگام افطار و سحر با فعال کردن گشت های انتظامی زمینه آرامش و آسایش بیشتر مردم روزه دار را فراهم می کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه یکی از طرح های پلیس در ماه مبارک رمضان حضور در تفرج گاهاه و پارک های سطح شهر است، افزود: پلیس سعی دارد با حضور پر رنگ خود در این مکان ها با کسانی که بخواهند امنیت را خدشه دار کنند برخورد  قانونی انجام دهد.

سردار جهانبخش گفت : فعالیت اغذیه فروشان و مراکز پذیرایی در ماه رمضان تا یک ساعت قبل از اذان مغرب ممنوع بوده و وظیفه پذیرایی از مسافران بین راهی هم برعهده واحدهای پذیرایی بین راهی است.

این مقام مسئول اظهار داشت : پلیس در ماه مبارک رمضان با نظارت کامل به واحدهای صنفی از جمله اغذیه فروشی‌ها، مراکز پذیرایی، کافی شاپ ها و... با آن دسته از واحدها و متصدیانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند قاطعانه برخورد و نسبت به تعطیلی آنها اقدام خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : مردم و افرادی که به دلیل مسافرت، بیماری و عوامل دیگر قادر به روزه گرفتن نیستند از هرگونه اعمال و رفتاری که تظاهر به روزه خواری کند، خودداری کنند و طبق قانون روزه‌خواری در منظر عموم ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

سردار جهانبخش افزود : پلیس با اجرای طرح های مختلف جهت روان سازی ترافیک در محورهای منتهی به محل برگزاری مجالس و سخنرانی ها در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد و برای تامین امنیت مطلوب و رفاه حال شهروندان ، حضور گسترده ای در مراسمات ، مساجد و تکایا خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: با همکاری و تعامل خوب مردم و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر جرایم کنترل و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز