خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زنجان؛

۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان زنجان به صورت همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۰۶۹

همزمان با حضور دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز ۱۵ اردبیهشت ماه ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، از زنجان، ۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان زنجان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن اجتماعات روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در  مراسم افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی استان زنجان ، گزارشی از پروژه های بهداشتی و درمانی استان ارائه داد و گفت: پروژه های افتتاحی در قالب تفاهم‌نامه منعقده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استانداری و دانشگاه علوم پزشکی عملیاتی می شود.

پرویز قزلباش، با بیان اینکه این پروژه ها با اعتبار 50 میلیارد تومان احداث می شود، ادامه داد: این پروژه ها شامل دو اتاق عمل ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه با اعتبار یک میلیارد تومان، مرکز تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری مامایی زنجان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و مجتمع خدماتی سلامت شهروندی با اعتبار ساخت و تجهیز ۵ میلیارد تومان است.

  با حضور وزیر بهداشت در استان زنجان ۴۴ پروژه با زیربنای یک هزار و ۹۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد و پروژه‌های بهداشتی افتتاح شده شامل سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری، سه مرکز خدمات جامع روستایی، هشت پایگاه سلامت، ۲۲ خانه بهداشت و هشت محل زیست است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز