خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان در زنجان دایر شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۰۰۳

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان زنجان شب گذشته همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان در محل در کارخانه کبریت زنجان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، جشنواره بین المللی عکس سلامت روان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همت دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری زنجان برای پنجمین سال متوالی اجرا می شود و همه ساله نمایشگاهی از آثار ارسالی به جشنواره در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در این دوره از جشنواره هم بیش از 18 هزار عکس به دبیرخانه ارسال شده است که از این تعداد 110 عکس در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

افزایش سطح سواد سلامت روانی اجتماعی جمعیت عمومی، افزایش شاخص‌های سلامت روان، افزایش سطح سواد سلامت روان در مخاطبین خاص و حساس کردن آنها به موضوع سلامت روان و استفاده از فرصت‌ها، کاهش انگ و تبعیض در جامعه نسبت به اختلالات روانپزشکی و ارتقای سواد سلامت روان فرد و جامعه از اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی سلامت روان اعلام شده است.

جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی عکس سلامت روان به عنوان حرکت تلفیقی در بخش سلامت و هنر از سال 89 در حوزه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با همکاری دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد آغاز شده و تا سال 96 در چهار دوره تکرار شده است و آخرین و پنجمین دوره این جشنواره با موفقیت چشمگیر و بی‌نظیری همراه بوده که 18 هزار و 358 عکس از 3 هزار و 124 عکاس از 78 کشور جهان به این جشنواره عکس ارسال شده است.

12 نفر از برگزیدگان نمایشگاه عکس سلامت روان زنجان طی مراسمی تقدیر و جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز