خبرگزاری کار ایران

همزمان با مراسم اختتامیه صورت گرفت؛

برترین های سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۹۸۴

همزمان با مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند از برترین های این جشنواره در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر دانشگاه زنجان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در مراسم  اختتامیه سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی ، در رشته شعر با موضوع آزاد محمدجواد الهی‌پور از دانشگاه قم، حسن رحمانی‌‌نکو از دانشگاه شهاب دانش قم و محمدرضا شکیبایی‌زارع از دانشگاه دولتی اردکان یزد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نثر با موضوع آزاد هک فرزانه حسنی‌راد از دانشگاه فردوسی مشهد، امیرحسین دولتی از دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین و امیر ولی‌زاده از دانشگاه زنجان به عنوان رتبه های اول تا سوم تجلیل شدند.

حسین مسیبی از دانشگاه تربیت‌ مدرس مقام دوم، رضا زارعی از دانشگاه شیراز و فرهاد موحدی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران نیز هر دو عناوین سوم را در بخش شعر با موضوع زندگی دانشجویی  کسب کردند؛ در بخش نثر با موضوع زندگی دانشجویی، علیرضا کبیری از حوزه علمیه قم مقام دوم، بابک ثبوتی از دانشگاه تربیت‌ مدرس به همراه امیر بیوسه از دانشگاه کردستان مقام سوم را کسب کردند.

سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» نیز به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان و با مشارکت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، دفتر طنز حوزه هنری، حوزه هنری زنجان، دانشگاه زنجان، دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار و در مجموع 1345 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز