خبرگزاری کار ایران

به مدت ۴ روز برگزار می‌شود؛

زنجان، میزبان پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو -جاده ابریشم

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۸۴

پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو-جاده ابریشم ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت امسال به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، این استان از 29 فرودین ماه تا اول اردیبهشت سال جاری به مدت چهار روز میزبان کشورهای عضو اکو در پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو جاده ابریشم خواهد بود.

بنا به اعلام میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بیش از 15کشوربرای شرکت در  بخش آشپزی این دوره از جشنواره بین المللی غذای اکو-جاده ابریشم اعلام آمادگی کرده اند.

این جشنواره با هدف معرفی غذای کشورهای جاده ابریشم است، چرا که یکی از جاذبه های سفر برای گردشگران، آشنایی با غذاهای مختلف کشورهای مقصد و چشیدن طعم غذاهای آن کشور است.

آشپزان در هریک از غرفه های آشپزی علاوه بر پخت غذا به معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و لباس رسمی و سنتی، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری کشور خود خواهند پرداخت.

حضور زنان و مردان آشپز در این جشنواره بین المللی با لباس محلی و تزیین غرفه‌ها مناسب با فرهنگ هر کشور ، از جلوه‌های زیبای این جشنواره خواهد بود که قطعا مورد توجه بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

نخستین جشنواره غذاهای کشورهای اکو – جاده ابریشم در سال 1394 همراه با دهمین جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز