خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان استان زنجان:

رشد 34 درصدی بستری شدگان در مراکز درمانی تامین اجتماعی در طول تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۸۸

مدیر درمان استان زنجان، با اشاره به رشد 43 درصدی بستری‌شدگان، گفت: در پی آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان همسو با مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی، بیش از 10881 بیمار بصورت سرپایی خدمات درمانی مورد نیاز خود را در ایام تعطیل از بیمارستان‌های امید ابهر و امام حسین (ع) زنجان دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی مدیر درمان استان زنجان، علی محمدی امروز با اعلام این خبر، گفت: در پی آماده باش نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان همسو با مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی، بیش از 10881 بیمار بصورت سرپایی خدمات درمانی مورد نیاز خود را در ایام تعطیل از بیمارستان‌های امید ابهر و امام حسین(ع) زنجان دریافت کردند.

 محمدی، درباره بستری شدگان در این دو مرکز درمانی گفت: در سال گذشته  298 بیمار در طول تعطیلات نوروزی در دو مرکز درمانی تامین اجتماعی استان بستری شده بودند لیکن در نوروز سالجاری این تعداد به 398 بیمار افزایش داشته که رشد 34 درصدی را نشان می‌ دهد  .

وی در زمینه تعداد بیماران جراحی اورژانسی و الکتیو نیز تصریح کرد امسال 72 بیمار در این دو مرکز درمانی بصورت اورژانسی مورد عمل جراحی و الکتیو قرار گرفته اند که در مقایسه با تعداد مشابه سال قبل رشد 9درصدی را داشتیم

این مقام مسئول رشد 15 درصدی بیماران سرپایی را نیز در نوروز سالجاری یادآور شد و گفت: سال گذشته تعداد مراجعین سرپایی 9470 بیمار بود.

وی، در پایان به همکاری سازمان تامین اجتماعی با حوزه های سلامت استان اشاره و خاطرنشان کرد: با تعامل شایسته با دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر حوزه‌های بخش سلامت ، خدمات درمانی به مراجعین و بیماران در استان به نحو مطلوب ارائه شده است و خوشبختانه برنامه‌ریزی ارائه خدمات درمانی استان ، رضایت مراجعین و مسافرین نوروزی را بدنبال داشته است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز