خبرگزاری کار ایران

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز زنجان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۷۹۲

صداوسیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه ریزی گسترده و متفاوتی را نسبت به سالهای گذشته انجام داده است .

به گزارش ایلنا از زنجان، در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی،  معاونت سیما ویژه برنامه‌های متعددی را تولید، تأمین و پخش می‌کند.

«طلوع 41 » عنوان ویژه برنامه ای است که در شبکه اشراق تدارک دیده شده است. این برنامه که به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد با حضور کارکنان دستگاه های مختلف اجرایی استان به همراه خانواده های‌شان اجرا شده و شامل آیتم هایی همچون مسابقه، نمایش طنز ، موسیقی و .... است.

دیگر برنامه سیما « انقلاب نغمه لری» نام داشته که در آن موسیقی های درخواستی بینندگان مربوط به سالهای پیروزی انقلاب اسلامی برای تجدید خاطرات آن دوران پخش خواهد شد؛ این برنامه که هر شب به مدت 25 دقیقه روی آنتن خواهد رفت و شامل آیتم گزارش مردمی نیز هست .

« انقلاب واژه لری» دیگر ویژه برنامه سیما است که هر شب به مدت 10 دقیقه میهمان خانه‌های گرم مخاطبان خواهد بود؛ دراین برنامه قرار است شعرهای انقلابی سروده شده با حضور شاعران به تصویر کشیده شود .

شبکه اشراق برای شهرستان ها نیز برنامه ویژه ای تدارک دیده و قصد دارد در 7 برنامه 45 دقیقه ای با عنوان « فجر انقلاب» به شهرستانهای استان نیز سفر کرده و حال و هوای این ایام را در شهرهای استان به تصویر بکشد .

این معاونت برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب نیز برنامه‌های متعدی تولید و پخش کرده و خواهد کرد که از آن جمله می‌توان به برنامه های مستند با عناوین «51 سالگی» ، «برکت» ، «افق» ، «رهیافت سلامت» ، «اوج» ، «سنگ و خاک» و «دستاورد» و همچنین فیلمهای کوتاهی با عناوین «عکاس 170» ، «انقلابی» و «بازار» اشاره کرد .

علاوه بر این سایر برنامه های روتین و تأمینی سیما نیز به ایام مبارک اختصاص داده شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز