خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

اجرای 18 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع آب طی سال جاری در شهرهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۲۶۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در شهرهای استان زنجان با هدف کاهش هدر رفت و حوادث آب بطور جدی در دستورکار این شرکت قرار دارد که طی سال جاری تاکنون بیش از 18 کیلومتر از شبکه فرسوده آب در شهرهای استان زنجان اصلاح و بازسازی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: میزان کل اصلاح شبکه آب در سال گذشته 28 کیلومتر بوده است و امسال طی 9 ماهه سال 97 بیش از 18 کیلومتر از شبکه فرسوده آب در شهرهای استان به ویژه بافت‌های تاریخی و هسته های مرکزی شهرها مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفته است.

وی افزود: نیمی از شبکه توزیع آب شهرهای استان زنجان فرسوده بوده و شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در تمامی شهرهای استان برای اصلاح شبکه پروژه در دست اجرا دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سال گذشته 24 درصد آب بدون در آمد در شهرهای استان وجود داشت که نیمی از این میزان هدر رفت ظاهری شامل؛ خطای اندازه گیری و نیمی هم هدر رفت واقعی شامل؛ هدر رفت ناشی از شکستگی ها و اتفاقات بوده است.

جزء قاسمی خاطر نشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان دو سال است که وارد هسته مرکزی و بافت تاریخی شهر زنجان شده و علی رغم سختی و مشقات اصلاح شبکه در این منطقه از شهر ، اجرای بازسازی و اصلاح شبکه فرسوده با موفقیت در حال انجام است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده مردم در اجرای پروژه اصلاح شبکه هسته مرکزی شهر زنجان گفت: با تعامل سازنده شهرداری و تلاش کارکنان شرکت آبفا اجرای این طرح بدون هیچ اختلالی در زندگی عادی مردم انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: اولین مرحله اصلاح تاسیسات آب و فاضلاب در هسته مرکزی شهر زنجان در محدوده سبزه میدان و بازار انجام شده و با اتمام اصلاح شبکه در خیابان زینبیه نقاط باقیمانده در این محدوده در دست اقدام شرکت آبفا قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز