خبرگزاری کار ایران

پس از هشت ماه توقف؛

پروازهای زنجان – مشهد برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۹۳

مدیر فرودگاه زنجان از برقراری پروازهای زنجان – مشهد و برعکس از این فرودگاه خبرداد و گفت: پس از هشت ماه توقف زائران شنبه از طریق هوایی سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد قاسمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با پیگیری‌های مسئولان استان زنجان، فرودگاه، نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و همکاری سازمان هواپیمایی کشوری پروزاهای زنجان – مشهد و برعکس برقرار شد.

به گفته وی، نخستین پرواز از شنبه- 22 دی-توسط شرکت هواپیمایی ایرتور آغاز و پروازهای زنجان- مشهد در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود.

قاسمی خاطر نشان کرد: پرواز ساعت 15، فرودگاه مشهد به سمت زنجان را ترک و 16:30 در زنجان خواهد نشست و در 17:30 همان روز نیز فرودگاه زنجان را ترک و ساعت 19 در فرودگاه مشهد می نشیند.

فرودگاه زنجان از سال 1390 شروع به فعالیت کرده که در زمان حاضر پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد انجام می شود.

از خردادماه سال 92، پروژه توسعه باند فرودگاه زنجان آغاز شده است و با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تبدیل فرودگاه زنجان به مرز هوایی اردیبهشت 91 نیز نخستین پرواز خارجی به مقصد عربستان برای انجام حج عمره انجام شد که سالانه اعزام حجاج زنجانی از این فرودگاه انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز