خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

اعتمادسازی کلید جذب سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۳۵۱

معاون وزیر کشور در امور شهری و روستایی تاکید کرد: اعتمادسازی کلید جذب سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مهدی جمالی نژاد در جلسه نشست تخصصی شهرداران و اعضای شوراهای شهر و روستای زنجان به ریاست استاندار زنجان گفت: مهمترین راه جلب مشارکت و دلسوزی مردم اعتمادسازی است.

وی ادامه داد: مردم باید صداقت، پاسخگویی، شفافیت، کار جهادی و صراحت را در شهرداری ها و مسولان دستگاههای اجرایی را  ببینند تا مشارکت و سرمایه گذاری کنند.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اتحاد و پرهیز از اختلاف اعضای شوراهای شهر و شهرداری ها اظهار داشت: شهرداری ها باید سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری را جدی بگیرند.

فتح الله حقیقی، استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر لزوم تقویت شهرداری ها و شوراهای شهر تصریح کرد: با تمرکز صرف بر بودجه شهرداری ها توسعه شهری صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه باید بر جذب سرمایه های خرد تمرکز کرد، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی برای تفکیک زباله  از مبدأو لزوم پیشگیری از تخلفات قبل از تبعات و عوارض آن اساسی است.

 مسیح الله معصومی، شهردار زنجان نیز با ارائه گزارشی از پروژه های بهره برداری شده و پروژه های در حال انجام در زنجان بر وظیفه امید بخشی و دلگرمی مسئولان به مردم تأکید کرد.

همچنین در مراسم رونمایی از سامانه جامع اطلاعت شهری و جمعیت استان زنجان خاطرنشان کرد؛ طبق آخرین سرشماری یک میلیون و 57 هزار نفری جمعیت  درغالب 8 شهرستان و 17 بخش و 21 شهر و 926 آبادی دارای سکنه تقسیم بندی شده است که این جمعیت درحوزه روستایی 33 هزار نفر جمعیت یعنی 97درصد، تحت پوشش دهیاری ها هستند و 655 دهیار در روستاها وجود داردکه 72 نفر آنان را زنان تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز