خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل ونقل جاده ای استان زنجان خبرداد:

جابجایی بیش از 4 میلیون تن کالا در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۸۶

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : در هفت ماهه سالجاری، 4 میلیون و 22 هزار و 443 تن انواع کالا توسط ناوگان‌حمل‌ونقل استان زنجان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالحسین علی اکبری با اعلام این خبرافزود: در حال حاضر 7،057 نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا با استفاده از 4،601 دستگاه انواع تریلی ،کامیون، کامیونت و وانت بار مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: عمده کالاهای جابجا شده از مبدا استان به ترتیب خاک معدنی با 714 هزار و سیصد تن، سیمان با 703 هزارو 784 تن ، سیلیس با 203 هزار و 710 ، بوده است و میلگرد و گازوئیل و گندم درجایگاه بعدی قرار دارند.

علی اکبری افزود: عمر متوسط ناوگان باری حمل ونقل کالای استان برابر 16،89 سال است که نسبت به عمر ناوگان باری حمل و نقل کالای کشوری (17 سال ) از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

علی اکبری درخصوص صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان بیان داشت: کارت هوشمند رانندگان مدرک شناسایی رانندگان فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای است و هرگونه فعالیت رانندگان برون شهری اعم از مسافربری و باری بدون داشتن این کارت ممنوع است و از ابتدای سالجاری تاکنون 216 فقره کارت هوشمند رانندگان و 169 فقره کارت هوشمند ناوگان باری صادر شده است.

به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالاست که امکان ذخیره سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز