خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری شهرستان زنجان خبرداد:

اجرای بتن الیافی در عوارضی زنجان – تبریز

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۶۸۴

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان زنجان گفت: انجام عملیات بتن ریزی غیرمسلح الیافی با حجم بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب و اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان درعوارضی زنجان – تبریز در حال انجام است .

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح الله پرویزی امروز چهارشنبه با اعلام این خبر، گفت: طرح بهسازی و روکش آسفالت آزاد راه زنجان – تبریز در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک سفرهای برون شهری و همچنین صیانت از محورهای جاده ای استان، اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح به طول 300 متر و به عرض 50 متر در محل گیت های اخذ عوارض در دو باند لاین شمالی و جنوبی و به منظور جلوگیری از موج شدگی و شیار افتادگی آسفالت عوارضی و با زیرسازی از نوع بتن غیرمسلح و باروکش آسفالت درحال انجام است .

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان زنجان خاطرنشان ساخت : در این عملیات 3000 مترمکعب بتن ریزی و 500 تن آسفالت استفاده خواهد شد .

پرویزی با اشاره به اینکه این پروژه در 10 گیت هر کدام به طول 5 متر انجام می‌شود، گفت: بتن الیافی در حقیقت نوعی کامپوزیت است که با بکارگیری الیاف تقویت کننده داخل مخلوط بتن، مقاومت فشاری بتن و کششی آن، فوق العاده افزایش می یابد و از ترک خوردگی بتن جلوگیری می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز