خبرگزاری کار ایران

رشد 6 درصدی ویزیت پزشکان تامین اجتماعی در زنجان در 6 ماهه اول

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۵۷۸

مدیر درمان استان از افزایش تعداد ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: در نیمه نخست سالجاری 513 هزار و 392 نفر در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفته اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ، مدیریت درمان استان زنجان، علی  محمدی،  امروز با  بیان اینکه در نیمه نخست سالجاری 513 هزار و 392 مورد مراجعه سرپایی  به دو بیمارستان و 4 درمانگاه سرپایی انجام شده است، اظهار کرد: ویزیت پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش شش درصدی مواجه شده است.

 وی با بیان اینکه در 6 ماهه اول سالجاری  5109  مورد عمل جراحی بزرگ و کوچک در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر انجام شده است گفت این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 5/13 درصدی داشته است .

این مقام مسئول تعداد بستری شدگان در دو مرکز بستری تامین اجتماعی در استان را 10533 نفر خواند و تصریح کرد:  5/7 درصد رشد بیماران بستری در نیمه نخست سالجاری به ثبت رسیده است.یکهزار و 814  نفر از بیماران در دو مرکز درمانی امام حسین (ع)و امید ابهر بستری شده اند،تصریح کرد: بیش از4 هزارو 500 نفر از بستری شدگان تحت عمل جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز