خبرگزاری کار ایران

ضرغامی:

اصحاب رسانه باید بتوانند مجموعه‌‌‌ای از راه‌‌‌حل‌‌‌‌‌های قابل طرح ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۹۳

عضو شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: اصحاب رسانه باید بتوانند مجموعه‌‌‌ای از راه‌‌‌حل‌‌‌‌‌های قابل طرح ارائه کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید عزت‌‌‌‌الله ضرغامی امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر در زنجان گفت: استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است که الهام‌‌‌بخش استان‌‌‌های دیگر به عنوان بنیانگذار حرکت انقلاب جمهوری اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر به همت بسیج رسانه انجام می‌‌‌شود، اظهار داشت: این جشنواره بهانه‌‌‌ای برای گردهمایی رسانه ها با سلایق مختلف شده است.

عضو شورای عالی فضای مجازی به بیان دیدگاه‌‌‌هایی از رسانه تراز انقلاب پرداخت و تصریح کرد: زمانی پیام انتقالی مفید تلقی می‌‌‌‌شود که گیرنده پیام را دریافت و موجب تغییر در رفتار گیرنده شود.

به گفته ضرغامی، تصمیم‌‌‌سازی، یکی از کارکردهای مطبوعات است و این مقوله براساس دیدگاه صاحبنظران همانند اصول مدیریت است.

وی به ماموریت‌‌‌های خبرنگاران از نگاه رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: اطلاع‌‌‌‌‌‌رسانی صحیح و شفاف، نقد و نظارت و فراهم کردن زمینه تبادل آراء و نظرات از اهم وظایف مطبوعات است.

رئیس اسبق صداوسیما با یادآوری اینکه مسئله‌یابی یکی دیگر از رسالت‌‌‌های خبرنگاران است، ابراز داشت: در مرحله بعدی خارج از گرایش‌‌‌ها باید مسائل، دقیق تبیین شود. ارائه راه حل صادقانه، دلسوزانه و عالمانه در مرحله بعدی قرار دارد و همین موجب حل مشکلات می‌‌‌شود.

ضرغامی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید بتوانند مجموعه‌‌‌ای از راه‌‌‌حل‌‌‌‌‌های قابل طرح ارائه کنند، بیان کرد: در پایان با ارزیابی راه‌‌حل‌‌‌های موجود، یک راه حل را انتخاب کرده و مدیران باید با قدرت تصمیم‌‌گیری کند.

وی به وظیفه رسانه‌‌‌ها برای تحریک تصمیم‌‌‌گیران برای اجرای یک کار جهادی و انقلابی بدون اتلاف وقت اشاره کرد و یادآور شد: پس از تصمیم‌‌‌گیری، رسانه‌‌‌ها نقاط قوت را به مدیران یادآوری و برای نقاط ضعف راه حل ارائه می‌‌‌کنند.

عضو شورای عالی فضای مجازی اضافه کرد: اصحاب رسانه قدرت تصمیم‌‌‌سازی در جامعه دارند و پس از پیدایش شبکه‌‌‌های مجازی از قدرت بیشتری برخوردار شده‌‌‌اند.

ضرغامی به گستردگی فضای مجازی اشاره و بیان کرد: رسانه‌‌‌ها نقش محوری و کلیدی در اداره کشور دارند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز