خبرگزاری کار ایران

پرویز قزلباش تاکید کرد:

حوزه سلامت برای تحول نیازمند کار تیمی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به آمادگی این نهاد برای سرمایه گذاری اطلاع رسانی در حیطه اجتماع سازی سلامت اشاره کرد و گفت: حوزه سلامت برای تحول نیازمند کار تیمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، پرویز قزلباش شامگاه  امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: کار تیمی در جامعه پزشکی ایران ضعیف است و برای کارهای تیمی از توان و ظرفیت بالاتری برخورداریم.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت برای تحول نیازمند کار تیمی است، خاطرنشان کرد: اگر مطبوعات با همراهی یکدیگر وارد مذاکره با دانشگاه برای اطلاع رسانی و تولید محتوی در حوزه سلامت شوند.

قزلباش با یادآوری اینکه در حطیه اجتماع سازی سلامت تمایل به سرمایه‌گذاری و اطلاع‌رسانی داریم، افزود: رسانه ها می‌توانند در تولید محتوی و انتشار آن در استان با دانشگاه علوم پزشکی همراه باشند.

این مقام مسوول با طرح این سوال که دنیای رسانه ما تا چه اندازه از تکنولوژی‌های بهره‌مند شده و این ظرفیت ها را به واقعیت های جاری تبدیل کرده اند، گفت: جای یک جریان مستمر پیشرفته که بتوان از آن خرید خدمت کرد و به عنوان جریان اطلاع رسانی در حوزه سلامت بهره مند شد، در استان خالی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: مردم از مطبوعات نوشتاری و سبک های این چنینی دور و به سمت فضای مجازی کشیده شده اند ولی این فضا هم نتوانسته فضای دقیق و قابل اعتمادی برای مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز