خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد زنجان خبرداد:

۸۶۳ زوج زنجانی راهی خانه بخت شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۳۶۲

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان در قالب کمک‌ هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۸۶۳ زوج مددجوی کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با گزارشی از خدمات ارائه‌شده به مددجویان این نهاد ارائه و اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.

صفری، با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌ هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: هدف کمیته امداد از ارائه این خدمت توسعه و ترویج ازدواج آسان در بین جامعه هدف این نهاد و الگوسازی برای جامعه در این بخش است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: به منظور کمک به تامین  577 فقره جهیزیه و 208 مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان و ازدواج مجدد 76 نفر از بانوان  تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته مبلغ 2 میلیارد و 192 میلیون تومان پرداخت شده که 385 فقره جهیزیه و هدیه ازدواج پرداخت شده مددجویان ساکن در مناطق محروم استان بوده  است.

۸۶۳ زوج زنجانی راهی خانه بخت شدند

وی با بیان اینکه از مجموع کمک‌ هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته حدود یک میلیارد و 378 میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد تأمین‌شده است، افزود: در سال گذشته بیش از 814 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی در قالب کمک‌ هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند هزینه شده است.

صفری افزود: با هدف تحکیم نهاد خانواده و توجه به ابعاد معنوی جامعه هدف دوره‌های آموزشی متناسب با گروه‌های هدف در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری نیز برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، در قالب طرح کوثر گفت: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز