خبرگزاری کار ایران

یحیی رحمتی خبر داد:

معاون سازمان اکو در راه زنجان/ حضور 17 کشور در جشنواره غذای اکو در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۱۶۳

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: 17 کشور در جشنواره غذای اکو حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، یحیی رحمتی با بیان این خبر اظهار کرد: جشنواره غذای اکو از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه در زنجان برگزار می‌شود.

رحمتی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌عمل آمده امسال 17 کشور در جشنواره اکو حضور خواهند داشت، گفت: باتوجه به محدودیت‌هایی که بود، امسال هر کشور تنها مجاز به شرکت با یک گروه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان همچنین از حضور زنجان با 5 گروه در جشنواره اکو خبر داد و بیان کرد: گروه‌های زنجانی اقدام به پخت غذاهای سنتی شامل جغور، بغور، آش و ... خواهند پرداخت.

رحمتی با بیان اینکه طبق هماهنگی دیپلمات‌های هفت کشور نیز در این جشنواره حضور پیدا خواهند کرد، گفت: حضور معاون سازمان اکوممدوح اونال نیز در این جشنواره قطعی شده است.

این مقام مسئول در استان زنجان با اشاره به اینکه در حاشیه این جشنواره نمایشگاه صنایع دستی از 16 استان کشور دایر خواهد شد، اضافه کرد: در این نمایشگاه صنایع دستی وابسته به غذا در معرض دید عموم قرار گرفته و به فروش می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از راه‌اندازی تورهای گردشگری در این ایام خبر داد و گفت: تورها در این سه روز و برای نقاط گردشگری در داخل استان خواهد بود.

 رحمتی در پایان تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این مراسم ساعت 16 عصر روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های مهرانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز