خبرگزاری کار ایران

همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان؛

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان به مناسبت روز قدس

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۸۴۵

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار زنجان طی بیانیه ای مشترک، مردم را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، در این بیانیه آمده است: بار دیگر جمعه پایانی ماه رمضان فرا رسید تا ملت‌های مسلمان ، آزادی قدس شریف از چنگال جهالت صهیونیسم را فریاد بزنند. آزادی از چنگال رژیمی که از بدو تاسیس تا به امروز موجب نا امنی و اختلال در منطقه شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که کشورهای مسلمان و منطقه خاورمیانه، روزگار سخت و پر تنشی را تجربه می کنند و کشتار، ترور و نا امنی به بخش جدایی ناپذیر منطقه تبدیل شده است و کشورهایی که در سال های گذشته برای رهایی صهیونیسم و پیروزی در رقابتهای سیاسی منطقه ای، موجبات تقویت جریان های تکفیری را در خاورمیانه فراهم کردند ؛ امروز خود به شدت گرفتار افراط گرایی و نا امنی شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان طی این بیانیه اعلام کرده اند: در این شرایط هنوز هم فلسطین و مردم مظلومش همان وضع سال های قبل را دارند و همراه آنان مردم مظلوم یمن ، بحرین، عراق و سوریه نیز با مشکلاتی مشابه درگیر هستند که این وضعیت قلب هر انسان مومن و آزاده ای را بدرد می آورد و اتحاد و یگپارچگی مسلمانان برای مقابله با صهیونیسم و افراطی گری تکفیری را بیش از پیش ضروری می کند.

در ادامه این بیانیه مشترک آمده است: ابتکار حکیمانه امام راحل در نامگذاری این روز تمام تلاش های رژیم اشغالگر قدس و جبهه استکبار را در کم رنگ کردن و به حاشیه راندن جنایات سیاست بازان این رژیم و همپیمانان آن در منطقه و جهان ناکام گذاشت و موجب تقویت آرمان‌های مردم فلسطین به عنوان قطعه‌ای جدانشدنی از جهان اسلام شد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: در آستانه روز جهانی قدس و برای زنده نگه داشتن آرمان آزادی قدس شریف، از مردم آگاه و همیشه در صحنه استان می خواهیم که با توجه به اهمیت و حساسیت تحولات بین المللی و منطقه ای، همراه با ملت بزرگ ایران و دیگر ملت های مسلمان، بار دیگر با حضور و شرکت خود در راهپیمایی روز قدس جمعه 11 تیر ماه ثابت کنند که همسو با آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب، بارزترین شکل تعهد و جلوه دیگری از حماسه سیاسی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز