خبرگزاری کار ایران

همزمان با ه رمضان صورت می‌گیرد؛

تولید بیش از ۳۲ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز زنجان

صدا و سیمای مرکز زنجان امسال مانند سال‌های گذشته با برنامه‌ها و ویژه برنامه‌های متعددی میهمان سفره‌های مؤمنان روزه‌دار در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، در این راستا معاونت صدای مرکز زنجان بیش از 15 هزار دقیقه برنامه برای این ایام تولید و تأمین کرده و آماده پخش در این ایام است.

از برنامه‌های رادیو برای این ماه می‌توان به ویژه برنامه‌های «اوباشدانلار» و «آیلار آیی» اشاره کرد که در زمان سحر و افطار پخش خواهند شد.

این ویژه برنامه‌ها شامل آیتم‌هایی همچون سخنرانی مذهبی، رمضان در جبهه‌ها، کارشناس مذهبی، آداب و رسوم رمضان، دعا و مناجات، تفسیر نهج البلاغه و ..... خواهند بود.

رادیو زنجان برای شب‌های قدر، ایام شهادت مولی متقیان امام علی(ع) و روز قدس نیز ویژه برنامه‌های خوبی را تدارک دیده است.

پخش جمع خوانی قرآن کریم همزمان با سیما روزانه به مدت یک ساعت، از دیگر برنامه‌های مهم صدای مرکز زنجان است که برای هم استانی عزیز روزه دار در نظر گرفته شده است تا ساعاتی همراه با معنویت را برای هم استانی‌های عزیز فراهم کند.

علاوه بر این ویژه برنامه‌های ذکر شده، سایر برنامه‌های روتین رادیو مانند یاشایش،کندیمیز، جوان و نوجوان و برنامه‌های تأمینی نیز با محوریت ماه مبارک رمضان تولید، تأمین و پخش خواهند شد.

معاونت سیمای مرکز زنجان هم برای این ماه پرخیر و برکت برنامه ریزی‌های گسترده‌ای را انجام داده است.

ویژه برنامه‌های سیما برای سحر و افطار، «نسیم سحر» و «آرزیلار سفراسی» نام دارند که آیتم‌هایی همچون همچون معرفی و مصاحبه با خیرین وکارآفرینان برتر، حضور جانبازان بالای هفتاد درصد در برنامه،  بحث کارشناسی مذهبی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه سایر شهرهای استان، پخش ادعیه، زیارات و مناجات‌ها، پخش پیام‌ها و تلفن‌های مردمی و ده‌ها آیتم متنوع را در خود گنجانده‌اند.

از دیگر برنامه‌های مهم سیما برای این ایام، پخش زنده مراسم جمع خوانی قران کریم هر روز  به مدت یک ساعت از حسینیه اعظم زنجان است که در ایام خاصی از شبکه‌های سراسری نیز پخش خواهد شد.

علاوه بر این، سایر برنامه‌های روتین سیما از جمله آلاچیق ، شاپرک، جوان و نوجوان، بیزیم ائللر و .... نیز با حال و هوای ماه مبارک رمضان تولید و پخش خواهند شد.

در مجموع معاونت سیما بیش از 17 هزار دقیقه برنامه برای پخش در این ماه پر خیر و برکت تولید و تأمین کرده است.

معاونت اطلاعات و اخبار هم همگام با سایر معاونت‌های تولیدی، تولید گزارش‌ها و تفاسیر خبری مختلف تلویزیونی و رادیویی به مدت بیش از  750 دقیقه را در این ایام پیش بینی کرده است که فراخور این روزها تولید و پخش خواهد کرد.

در مجموع شبکه استانی زنجان هم در سیما و هم صدا تمام تلاش خود را برای فراهم کردن ساعاتی همراه با معنویت و دلدادگی به معبود برای مردم مؤمن و روزه دار استان و بهره‌مندی کامل از برکات و نعمات معنوی این ماه مبارک، انجام خواهد داد.

کد خبر : ۳۷۸۱۵۶