خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان خبر داد:

صدور ۴۲۵ مجوز مشاغل خانگی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۳۹

این ارقام واقعی هستند و به افرادی اعطاء می‌شود که واقعا به دنبال ایجاد مشاغل خانگی هستند.

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان، گفت: با راه اندازی این سامانه، لزومی برای مراجعه متقاضیان به دستگاه‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رحیم عصفوری، معاون برنامه ریزی استانداری زنجان، امروز، یکشنبه(۳ اسفند) در مراسم رونمایی از سامانه صدور الکترونیکی مجوز مشاغل خانگی اظهار کرد: با توجه به مزایای این سامانه و عدم مراجعه حضور متقاضیان برای دریافت مجوز مشاغل خانگی این طرح با برخی از معایبی همراه است که باید اصلاح شود.

عصفوری، با اشاره به اینکه این سامانه امکان اتصال اداره تعاون، کار ور فاه اجتماعی با دیگر دستگاه‌های صادر کننده مجوز مشاغل خانگی را فراهم ساخته است، افزود: با راه اندازی این سامانه لزومی برای مراجعه متقاضیان به دستگاه‌ها وجود ندارد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه هر یک از دستگاه‌های متولی برای طی برخی از این مراحل از سامانه‌های مربوط به خود استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه متولیان می‌توان از یک سیستم یکپارچه بهره‌مند شوند.

عصفوری، با تاکید بر اینکه لازمه کارکرد صحیح این سیستم اتصال به شهرستان‌ها و دستگاه‌های صادر کننده مجوز است، افزود: این سامانه اقدام مناسبی برای تسریع در صدور مجوز مشاغل خانگی است.

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان از صدور ۴۲۵ مورد مجوز مشاغل خانگی در سال جاری خبر داد و افزود: کاهش این تعداد مجوز نسبت به سنوات گذشته به دلیل ارائه مجوز به افرادی بود که واقعا به دنبال ایجاد مشاغل خانگی هستند.

این مقام مسئول در استان زنجان، د رپایان سخنان خود، از این سامانه به عنوان پنچره واحدی در اشتغال خانگی یاد کرد و گفت: امید می‌رود تا با راه اندازی این سامانه شاهد تسریع در صدور مجوز باشیم.

در پایان این مراسم از سامانه الکترونیکی صدور مجوز مشاغل خانگی رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز