خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان؛

کارگران نقش برجسته‌ای در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۰۷

تمام اقشار مختلف جامعه در این پیروزی سهیم هستند.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: حمایت از تولید ملی، مدیریت منابع ارزی و بهره گیری از منابع و امکانات داخلی نیز از برنامه‌های کوتاه مدت اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، احمد غریوی، مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی امروز، سه شنبه(۲۱ بهمن) در مراسم جشنواره امتنان اظهار کرد: جشن‌های انقلاب فرصت مناسبی برای تجلیل از کارگران، کارفرماینان و زحمت کشان در عرصه اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تا کنون دستاوردهای بسیاری داشته است، افزود: اولین ویژگی این انقلاب گرایش دینی و خدامحوری است.

این مقام مسئول همچنین مردمی بودن انقلاب را از دیگر مولفه‌های پیروزی این انقلاب عنوان کرد و افزود: تمام اقشار مختلف جامعه در این پیروزی سهیم هستند.

غریوی، رهبری را از دیگر مولفه‌های پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: نقش عالمان دینی در شکلی انقلاب و تداوم آمو مورد توجه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به اصالت این انقلاب اشاره کرد و افزود: آرمان این انقلاب وارداتی نبود و از نظر عملی نیز بدون اتکا به قدرت‌های شرق و غرب به پیروزی رسید.

این مقام مسئول همچنین ملی و دینی بودن، داشتن خاستگاه عاشورایی و چگونگی شکل گیری انقلاب را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نقش مردم در این انقلاب همواره مورد تاکید بوده است و همین مساله نقش مردم در تحقق شعارهای سال و اقتصاد مقاومتی چندبرابر می‌کند.

غریوی در ادامه به سیاست‌های رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: این سیاست‌ها در قالب برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت مطرح است.

وی اصلاح نظام اقتصادی با تکیه برمردم، مقاوم بودن اقتصاد از سوی دشمن، بهره گیری از برنامه‌های دانش بنیان و کاهش وابستگی به درآمدهای نفت را از برنامه‌های بلند مدت عنوان کرد.

به گفته این مقام مسئول حمایت از تولید ملی، مدیریت منابع ارزی و بهره گیری از منابع و امکانات داخلی نیز از برنامه‌های کوتاه مدت اقتصاد مقاومتی است.

در پایان این مراسم از کارآفرینان، کارگران و ورزشکاران نمونه استان زنجان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز