خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامی داشت ایام دهه فجر:

نمایشگاه عکس «تاریخ سیاسی – اجتماعی ایران معاصر» در زنجانرود برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۴۶

در راستای معرفی انقلاب و دستاوردهای آن، حوزه معاونت پرورشی اداره کل با برنامه‌های مختلفی در طول دهه فجر در صدد فراهم ساختن زمینه‌های آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با آرمان‌های انقلاب است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه زنجانرود، گفت: آشنایی با این وقایع و اتفاقات موجب عبرت از گذشته و آمادگی در برابر حوادثگوناگون می‌شود که در این برهه از تاریخ حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و مسئولین آموزش و پرورش زنجانرود همراه بود، نبی اله رضایی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را سه عامل ایدئولوژی اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و حضور مردم بر شمرد و گفت: رژیم ستم شاهی برمبنای این سه اصل اساسی از هم پاشید و عنایات الهی در این انقلاب مشهود و ملموس بود.

رضایی دستاوردهای انقلاب را یادآور شد و افزود: در راستای معرفی انقلاب و دستاوردهای آن، حوزه معاونت پرورشی اداره کل با برنامه‌های مختلفی در طول دهه فجر در صدد فراهم ساختن زمینه‌های آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با آرمان‌های انقلاب است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان، برپایی نمایشگاه عکس «تاریخ سیاسی - اجتماعی معاصر» در محل دبیرستان دخترانه اندیشه اندآباد را نشان از زحمات و تلاش‌های همکاران دانست و گفت: کسب مقام اول کشوری توسط دانش آموزان استان زنجان در مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر مرهون زحمات این همکاران است که در سطح استان و کشور شاهد موفقیت‌های آنان هستیم.

در ابتدای این مراسم، محمد ابراهیم بهرامیان، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه زنجانرود، معرفی حوادثو اتفاقات گوناگون تاریخی را موجب آگاهی نسل کنونی خواند و گفت: آشنایی با این وقایع و اتفاقات موجب عبرت از گذشته و آمادگی در برابر حوادثگوناگون می‌شود که در این برهه از تاریخ حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

همچنین در این مراسم احمد اشرفی، معاون پرورشی آموزش و پرورش زنجانرود، با اشاره به رابطه اقتدار گرایی و استمرار استبداد در دوره‌های صفویه، زندیه و قاجاریه، سه عامل تاثیر گذار در استمرار اقتدارگرایی را اقتصاد متمرکز بر منافع شاه و درباریان، ساختار فرهنگی بر آمده از اقتدار گرایی و ضعف در یاد گیری از کشورهای موفق مانند ژاپن، کرهٔ جنوبی، مالزی و تطبیق آن با فرهنگ ملی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز