خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکززنجان خبر داد:

پخش برنامه «سلام زنجان» همزمان با دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۶۲

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از ارائه عملکرد مسئولان استان زنجان در برنامه «سلام زنجان» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکززنجان, گفت: در استان زنجان, از ۱۲ بهمن نسبت به پوشش مراسم راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن اقدام می‎شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، مرتضی صفری, ظهر امروزدو شنبه(۶بهمن) درجلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به کاهش تعداد کمیته‌های دهه فجر انقلاب در زنجان ضروری است برنامه‌های این کمیته ها به صدا و سیما ارسال شود.

وی با اشاره به برگزاری یک هزار برنامه در استان ادامه داد: پوشش خبری و رسانه‌ای شدن برنامه‎ها می‎طلبد، برنامه‎های مسئولان ارائه شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه این موضوع موجب نشود تا هماهنگی‌ها دچار مشکل شود، افزود: هیچ همکاری در زمینه جشن انقلاب از سوی فرمانداران شهرستان‌ها با صدا و سیما انجام نشده است.

صفری با اشاره به اینکه هیچ تماس تلفنی و حضوری از فرمانداران در خصوص برنامه‎ریزی‎های پخش برنامه‎ها صورت نگرفته است، افزود: در طول ۱۰ شب دهه فجر حداقل ۳ هزار نفر در جشن انقلابی که صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار می‎کند، حضور می‎یابند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشن از تاکیدات برنامه‎های دهه فجر است، افزود: برنامه‎ریزی‎های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه عملکرد مسئولان نیز در این جشن گزارش دهی می‎شود، تصریح کرد: آیتم‎های مختلفی برای این برنامه ۹۰ دقیقه‎ای در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکززنجان بر ضرورت برنامه‌ریزی فرمانداران در خصوص برنامه‎های دهه فجر تاکید کرد و افزود: صدا و سیما تنها به ضبط، تدوین و پخش این برنامه‎ها اقدام کند.

صفری با اشاره به دعوت از مسئولان استانی در برنامه «سلام زنجان» گفت: ۱۲ بهمن از ساعت ۸ تا ۹ صبح برای استاندار زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان نهادها و سازمان‎هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده‎اند در این برنامه دعوت می‎شوند، افزود: ارائه گزارش عملکرد از دیگر موضوعات این برنامه است.

این مسئول گفت: از ۱۲ بهمن نسبت به پوشش مراسم راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن اقدام می‎شود.

مدیرکل صدا و سیمای زنجان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته اطلاع‌رسانی در استان گفت: با حضور مدیران مسئولان خبرگزاری‎ها و رسانه‎های استان این جلسه برگزار شد.

صفری هم‎افزایی بین رسانه‌های دیداری، شنیداری و خبرگزاری‎ها را برای پوشش مناسب برنامه‌های دهه فجر ضروری دانست و افزود: در این جلسه در این زمینه برنامه‌ریزی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز