خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر سال جاری صورت می گیرد:

افتتاح ۶۳ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۲۸ طرح گاز رسانی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۳۵

شرکت گاز استان زنجان به مناسبت دهه مبارک فجر ۶۳ طرح، افتتاح و عملیات گاز رسانی به ۲۸ روستا, آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: در دهه فجر شاهد افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۱۵ روستای استان خواهیم بود، گفت: برای این طرح‌ها بیش از ۱۲میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان، امروز، یکشنبه(۲۹دی) با اعلام این خبر اظهار داشت: با افتتاح طرح‌های گاز رسانی روستایی، ۳ هزار و ۵۱۸ خانوار روستایی؛ از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

عسگریان، همچنین از افتتاح ۴۷ صنایع عمده در استان خبر داد و ابراز داشت: برای گاز رسانی به صنایع نیز بیش از ۲ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: با صرف ۱۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعتبار؛ شاهد افتتاح ایستگاه CNG میدان جهاد در دهه مبارک فجر هستیم.

عسگریان، آغاز عملیات اجرایی ۲۸ روستای استان را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۵۴ میلیون تومان اعتبار برای اجرای آن اختصاص یافته است، ابراز داشت: با این اقدام؛ ۴ هزار و ۲۳۰ خانوار روستایی به شبکه گاز کشور متصل و از این نعمت الهی برخوردار هستند.

در حال حاضر با بهره‌مندی ۱۹ شهر از ۲۱ شهر استان و ۲۵۱ روستا از ۹۰۸ روستاهای دارای سکنه استان؛ ۷/۹۸ درصد جمعیت شهری و ۵۲ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز