خبرگزاری کار ایران

رییس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد:

حضور شرکت آب زنجان در جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره برداری صنعت آب

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۸۱

این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و صدا وسیمای مرکز استان از ۱۵ مهر۹۳ درمدارس فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان، گفت: در راستای اجرای طرح داناب و پرسش مهر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در آغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۳در خصوص فرهنگ سازی و ترویج مصرف بهینه آب، شرکت آب منطقه‌ای زنجان ضمن شرکت در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و آبفای کشور با ارایه طرح نو و نماد جدید تحت عنوان ماندنی(لاک پشت آب‌بان) که بر آهستگی و پیوستگی در مصرف دلالت دارد که زیر بنای تمدن و آموزش و بهینه سازی مصرف آب است.

به گزارش ایلنا، عمران راضی، رییس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان امضاء شده و تهیه فایله‌ای آموزشی دانش آموزان، کشاورزان و ائمه جمعه و جماعات در حال تهیه و تولید است و به زودی آموزش رابطین طرح داناب آغاز خواهد شد.

وی در حاشیه این نمایشگاه افزود: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و صدا وسیمای مرکز استان از ۱۵ مهر۹۳ درمدارس فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان، با بیان اینکه ماندنی به هفت شهرستان استان زنجان سفر کرده و حدود ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان و مسئولین شهرستان‌ها آب‌بان شدند.

وی در خصوص اجرای طرح داناب گفت: تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان امضاء شده و تهیه فایلهای آموزشی دانش آموزان، کشاورزان و ائمه جمعه و جماعات در حال تهیه و تولید است و به زودی آموزش رابطین طرح داناب آغاز خواهد شد.

این جشنواره و نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۱ دیماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در میدان فاطمی خیابان حجاب سالن حجاب از ساعت ۹صبح الی ۶ بعداز ظهر دایر است.

غرفه شرکت آب منطقهٔ زنجان سالن B۸۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز