خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار زنجان صورت گرفت؛

مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه روستای پیر مرزبان شهرستان خدابنده افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۳۴

مدرسه ۶ کلاسه روستای پیر مرزبان از توابع شهرستان خدابنده بخش بزینه رود، با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

طرح میثاق مدرسه نو که به ابتکار دانش آموزان روستای پیرمرزبان برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شد هنگام تحویل مدرسه نو میثاق نامه مدرسه نو را به صورت دسته جمعی قرائت کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان، سید البرز حسینی، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان، امروز دوشنبه(۸دی) با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) احداثشده گفت: این مدرسه با ۷۸۲ متر مربع زیر بنا و ۳۰۰۰ متر مساحت محوطه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده که از این مبلغ میزان مشارکت بنیاد برکت ۲ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال بوده است.

حسینی در با اشاره به اینکه مدرسه به عنوان اصلیترین پایگاه توسعه و تعالی کشور، محل اصلی پرورش استعداد‌ها و فضایل اخلاقی است افزود: به همین دلیل مدرسه سازی و ارتقای کیفیت ساخت و تجهیز مدارس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی همچنین گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی سنت حسنه ساخت مدرسه توسط خیرین در همه شهر‌ها و روستاهای ایران ریشه دوانده است و این رویه احسن که الگویی ایرانی اسلامی برای کشور‌های دنیاست، مزایا و محاسن مدرسه سازی را با عطر دلانگیز نیکوکاری حلاوت بیشتری بخشیده است.

در پایان این مراسم طرح میثاق مدرسه نو که به ابتکار دانش آموزان روستای پیرمرزبان برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شد هنگام تحویل مدرسه نو میثاق نامه مدرسه نو را به صورت دسته جمعی قرائت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز