خبرگزاری کار ایران

با اتمام احداثشبکه توزیع:

روستای چرگر تحت پوشش امورآبفار شهرستان ابهر قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۶۰

در سال جاری با مشارکت اهالی روستا و تامین اعتبار از ماده ۱۸۰، شبکه روستا به طول ۵/۸ کیلومتر احداثو به بهره برداری رسید و مشترکین روستای چرگر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ابهر، گفت: سال‌های گذشته در روستای چرگر از توابع شهرستان ابهر یک حلقه چاه عمیق به عمق ۱۶۰ متر، خط انتقال به طول ۵ کیلومتر، مخزن با حجم ۳۰۰ متر مکعب و ایستگاه پمپاژ تا سال ۹۳ با اعتبارات عمرانی احداثشده بود که روستای فوق تحت پوشش قرار نداشت و در سال جاری با اتمام کنتور گذاری این امر محقق شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، روستای چرگر از توابع شهرستان ابهر با همکاری اهالی روستا و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اتمام احداثشبکه توزیع تحت پوشش امور آبفار شهرستان ابهر قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی روستای چرگر از سال ۸۳ تاکنون نیمه تمام مانده بود، خاطر نشان ساخت: سال‌های گذشته در روستای چرگر از توابع شهرستان ابهر یک حلقه چاه عمیق به عمق ۱۶۰ متر، خط انتقال به طول ۵ کیلومتر، مخزن با حجم ۳۰۰ متر مکعب و ایستگاه پمپاژ تا سال ۹۳ با اعتبارات عمرانی احداثشده بود که روستای فوق تحت پوشش قرار نداشت و در سال جاری با اتمام کنتور گذاری این امر محقق شد.

علی خان‌محمدی تعداد انشعاب واگذار شده به مشترکین روستای چرگر را ۴۰۰ فقره انشعاب خانگی عنوان کرد و افزود: در سال جاری با مشارکت اهالی روستا و تامین اعتبار از ماده ۱۸۰، شبکه روستا به طول ۵/۸ کیلومتر احداثو به بهره برداری رسید و مشترکین روستای چرگر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز